2010. december 11., szombat

Karacsonyi kedvesseg

Karacsonyi kedvesseg varosunktol jobban mondva varosreszunktöl Vällingbytöl hogy karacsonyi ajandekkent karamellas almat osztogat ingyen. En epp az edesanyamtol kapott anyagi tamogatas utolso morzsait mentem belefektetni husba es tojasba, amikor mentem lefotozni a karacsonyi kivilagitast es diszitest es latom egy alacsony kedvesarcu köverkes nö nagy mugonddal kesziti a karamellas almat amit az ott levö embereknek osztogat. Egy öreg fabol keszult szankorol ami fel volt diszitve Na mondom akar mennyi is veszek egyet mert irto guszta volt a pirosra szinezett karamellaban megforgatott mosolygo alma, es mar a nyalam is majdnem elcseppent a levegöben terjengö karamellaillattol. Es mondja kedvesen a nö hogy ajandek. Akkor megdobbant a szivem, hogy letezhet meg valahol ilyen hogy akarmit is de ingyen adnak. Es nem all ott km-es sor. Nekem nagyon jol esett a kis ajandek ugy vittem az almamat elöször a Lidl-be majd haza mint valami gyözelmi trofeat, es a cukordietara fittyet hanyva otthon joizuen el is fogyasztottam a finomsagot :)






2 megjegyzés:

  1. Nahát, nekem is csorog a nyelvem az ajándék-almádtól :)
    Én is kaptam ingyen-dolgot: tudod, rendeltem mannaszappant a lányoknak. És kaptam ajándékba egy kis kávés bőrradírozó szappant. Tudom, h termékminta, de én a könnyekig meghatódtam :)
    Azt mondják a Vonzás Törvénye hívei (s velük én is), hogy az ajándékba kapott dolgok is a bőség-érzetet fokozzák :)

    VálaszTörlés
  2. igazad van es neha a kis dolgok is mennyire jol tudnak esni az embernek :) legyen az akarmi :)csak egy egeszen keveske figyelmesseg is :)

    VálaszTörlés