2013. október 18., péntek

A shoppingkiralynö

regebbrn ugy gondoltam hogy engem aztan hidegen hagy a divat meg a vasarlas. A magassarku cipök meg meg inkabb. De rajöttem nagyobbat nem is tevedhettem volna. Imadom a divatot es imadok vasarolni, szeretem a szep ruhakat, a magassarku cipöket. es csodak csodaja meg a meretemben is kapni öket. Ha az ember nem a kinaiban vasarol, akkor meg normalis meretet es divatos ruhakat is kap magara. (jo aron. Hisz amellet och egy jo adag shopaholikban szenvedek azert oda figyelek hogy mit mennyiert, es ugyesen sakkozok a kuponjaimmal es a törzsvasarloi kedvezmenyeimmel. Igy jo aron jutok jo ruhakhoz. Kedvencem a francia divat a maga laza stilusossagaval. Es a LaRedoute-nak hala nem is megfizethetlenul. Es rajöttem hogy engem 10 cm sarkakara teremtettek, nem az hogy tudok bennuk jarni (egyensulyozni), hanem ugy lepkedek bennuk mint egy kiralynö. Imadom.
Igazabol ezt a szepseg es divat iranti erdeklödesemet melyen magamba folytottam hiszen, eddig nem nagyon tudtam adni ilyesmire, A masik egesz eletemben azt hallgattam milyen ronda es köver vagyok, es en elhittem. Pedig egyaltalan nem rendkivuli meretekkel rendelkezek, meg nem is a duci divat szerint kell öltözködnöm es meg nem is a legnagyobb meretet, igaz a felsökböl szeretem ha kicsit over sie, igy azokbol a nagyobbat szoktam valasztani, de nadragbol jobban szeretem a passzosabbat. Igy egyutt jol mutatnak.
De viszont a vasarlasnal masokra is gondolok imadok a gyerekemnek vasarolni, a cuki ruhak között valogatni, de ugyan igy vagyok a ferfi ruhakkal is. Mindig mindenkire gondolok.
De eteleket is ugyan ennyire szeretek vasarolni, legyen szo hetköznapi bevasarlasrol, vagy epp kulönlegessegek begyujteseröl.
Es ma vegre beszereztem egy csinos ki mobilt, mert a masikat a gyerek ket ev alatt lealazta. furdött mar az wc-ben, volt hogy egy fel nyarra eltuntette aztan valahonnan boldogan elöhozta miközben en vegigturtam erte a lakast nem 1x nem 2x, de volt hogy atomjaira esett szet es ugy legoztam össze, mar repedt volt a hatlapja, es mind a negy sarka. De erdemere legyen szolva nagyon jol birta a strapat, ezert is vettem a marka egy közepkategorias modeljett. Mert a csillogo draga, sok sok megapixeles nagytestvereire sajnaltam volna a penzt, a fel havi keresetemet egy telefonert azert sokaltam volna, az elöfizetesem meg idöközben megszunt igy csak dragabb csomagot tudtam volna venni telefonnal. Igy inkabb megtartottam a kedvezö dijcsomagomat, es inkabb vettem egy ujat keszpenert.

Egyebkent igyekszem a "plusz" összeget mindig hasznosan befektetni, hisz tudom mennyi kell a szamlak befizetesere es arra hogy jusson is kis költö penz, igy nagyjabol a fele összeget "elszorakozhatom" ebböl a plusz összegböl mentunk nyaralni, ebböl teliruhaztam felaz egesz csaladot, ebböl vettem most egy uj mobilt meg a döglödö tv-nk helyett egy ujat. A jövöhonapibol "karacsonyi" penz leszz, hisz decemberbe csak egy heti fizetest kapok ami meg a szamlakra sem futja nem hogy meg szep karacsonyra. Januarba megyek vegre autovezetesi tanfolyamra. Veszek babakocsit a növeremnek es uj agyat gyaunknak, mert a fenekunk alatt a tudomany tartja a matracot.

A vasarlasaimat tekintve en internetes vasarlo vagyok, joval szelesebb a valasztek a neten es joval olcsobb is. Es a biztonsagi rendszereknek köszönhetöen kockazatmentes, Hatranya hogy altalaban 7-9 napot varni kell a csomagra de egy kis összeg eleneben egy nap alatt itt van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése