2013. október 14., hétfő

Fogyokura, ki tudja mar hanyadszorra

Kicsit ujra elszaladtak velem a kilok föleg a gyakorlat alatt, hisz a sulyomra jobban hat a stressz mint hogy az mit eszek.
Most viszont az esztelen hulye szelsöseges dietak helyett kicsit jobban bevalt modszert alkalmazok. Vissza a zumbahoz. Mert melysegesen szegyenlem magam hogy szules utan jobban neztem ki mint mostanaban, a zumbazos idöszakrol nem is beszelve. Nem is tudom hogy milyen jo lnezhetnek ki ha akkoriban nem kenyszerulök abba hagyni.
Mert ugyebar nem magamtol mondtam le erröl az örömteli mozgasformarol, hanem a kisasszony kezdetben nem aludt annyit hogy egy rendes edzest vegigcsinaljak utanna meg csak vegigorditotta az egeszet jelezve hogy nem tetszik neki hogy anya egy masfel orat csak magaval foglalkozik. Ezutan ataltam a wii fittplus-ra ami kisse több lehetöseget adott a meg meg allasra nyugös baba vigasztalasara. Azota hullamvasuton ulök a sulyomat illetöen hol fel hol le. Es ez nagyjabol a hangulatomtol fugg. BAr mostanaban egy kis önjutalmazas keppen könnyebben csuszott le egy kis edesseg. A suli sok stresszel jar, beadando beadando hatan. Plusz vizsgak dolgozatok. Borzasztoan szegyenlem magam es nagyon rossz erzes tukörbe nezni. Mert megszoktam hogy plus sie nö vagyok de hogy ennyire az legyek az mar nekem is sok.
Par napja elhagytam a kolat, mar csak szodavizet iszok, reggelire igyekszem csak egy toastkenyeret enni az eddigi kettö helyett, feher kenyeret pedig mar evek ota nem eszem. Es ujra elkezdtem zumbazni. Tegnap meg csak egy 20 perces intenziv edzest vallaltam be, ma mar egy 45 perceset akartam csak nem tudtam befejezni mert rohanni kellet az iskolaba, igy csak 30 perc lett belöle. Mar a wii-n nem is probalkozom mert multkor akkora cirkusz volt belöle hogy a falhoz csaptam a taviranyitot. Pedig mostanaban igencsak nagy az önuralmam, de Lilinek sikerult a viselkedesevel kihoznia a sodrombol. Szo szerint csungött a zumba övön ahova a mozgaserzekelö taviranyitott kell rakni. Gyakorlatilag ellehetetlenitett. Mindezt azert mert nem azt csinaltam amit ö szokott a jetekkonzolon. Aztan eszembe jutott hogy van nekem egy egesz jo dvd összeallitasom zumba dvd-kböl amik elött tornazhatok. Es meg a gyerek is elvezi azt hiszi tancolunk. Igy egesz jol tudok mozogni, bar szivesebben teszem ezt mikor a gyerek ovodaban van. Igy teljesen kis minösegi idö magamra. Remelem legalabb a regi megszokott formamamat visszahozhatom minnel hamarabb.

Szeretnek meg irni meg többet is csak a gyerek nem hagy, megtalalta modjat hogy masszon fel az iriasztalomra es hogyan terrorizaljon. Es ez egy idö utan egy duhös anyat es egy hisztizö gyereket eredmeenyez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése