2013. október 4., péntek

Miert?

Miert fogy el az ember energiaja pont akkor amikor epp aktivizalnia kene magat. Szorit a tehetetlenseg, akarok, de valahogy nem megy. Mintha hatalmas sulyokkal lennek leszögezve es minden mozdulat nehezemre esik. A fejem is nehez, nehez gondolkozni. Lehet ez az ujhold hatasa nem tudom. Pedig annyi mindent kene csinalnom, mosni (jo az folyamatban van de meg az istennek is ellenemre vannak, hogy pont az en mosoidömben zarja el a varos tölunk a vizet. Igy egy borzaszto kapkodas es fejetelenseg lett az egesz. Raadasul a szaritogep is ugy zug mint egy gözmodony. Nem irigylem a mosokonyha felett lakokat a zajert.) Megkerne irnom 2 novella elemzest svedul, plusz meg egy szakmai dolgot hogy kell az etetöszondat orron keresztul a gyomorba vezetni. Szuper es ez egy csoportfeladat resze tehat ha nem csinalom meg masik 4 emberrel baszok ki. Jövöheten raadasul meg egy dogat irunk svedböl, nagyszeru. Es meg az anatomia orara meg kell csinalnom egy beadandot, bar az meg raer,de egyhamar az is a körmömre eg. Utalom ha ekkora nyomas van rajtam ennyi feladat, közben meg ez a zsibbadas benulas rajtam ul. Mondjuk nem jellemzö ram hogy ekepp reagalnek a stresszre de ez a semmit nem tudok csinalni dolog nagyon bosszanto. Raadasul a lakas is a feje tetejen all. latszik hogy a gyerek beteg volt a heten es nem ment oviba. Akkor van idöm kicsit rendbe szedni a lakast. Meg ugy magamat is. Meg hab az egesz szarkupac tetejere, hogy egyedul vagyok a gyerekkel, mert Robertnek kiutaltam mar egy kis pihenöt, mert latszott rajta hogy nagyon le van terhelve. Hisz gyakorlatilag ö volt egy honapig a gyerekkel, plusz ö a taxisunk is. Sajnos nem mertem bevallalni most összel a jogositvanyt mert a suli föleg a sved sokkal nehezebb es kemenyebb mint amire en szamitottam es most per pillanat nincs kapacitasom meg egy tanfolyamot bevallalni.
A reggelem egesz jol indult, vicces de egesz jot almottam, az exszemmel. Vegre elmondtam neki a serelmeimet. Hogy mindvegig undorodtam töle, es nagyon rosszkor, egy nagyon serulekeny szakaszaba lepett be az eletembe. Es hogy ellopot az eletemböl masfel evet. Követeltem hogy adja vissza a 2000 korona csaladi potlekot ami a gyerek utan jar nekem(????) Meg mondtam hogy Lilihez meg az en svedorszagi eletemhez semmi köze (????) Valahogy beleszöttem az alomba az en gyerekemet meg az ö sajatjat. Talan a penz amit visszaköveteltem az a penz volt amivel meglopott. jo szo szerint nem de egy evig ugy lakott velem hogy egy fillert rezsit kajapenzt nem fizetet, es egy nagy mafla allatnal aki többet eszik mint egy lo annal ez nem elhanyagolhato kerdes. Mindegy kicsit megkönnyebultem, Mert szemtöl szembe sosem mertem neki elmondani hogy mit is ereztem iranta valojaban hogy annak köze nem volt a szerelemhez vagy ahoz hasonlo erzesekhez. Egyreszt feltem a fizikai elönyetöl masreszt az agresszivitasatol. Es valahogy mergezi mindig az ember lelket ezek a kimondatlan dolgok. De tenyleg nem akarom vele megbantani meg mar evmilliokkal ezelött volt. Meg minek tapossak masok lelkeve. De ha a kapcsolataimrol gondolkozok vagy beszelek, ez valahogy nem szamolom annak. Az a masfel ev nem letezett, az kiesett. Az pedig nem volt kapcsolat. Mert a kapcsolathoz ket ember kell es abban csak egy vett reszt. A masik valahol nagyon messze jart.

Mindjart veget er a nap csak ugy folyik ki az idö a kezemböl. Talan egy jo kave es egy szem fejfajascsillapito mersekel nemit a nyomottsagombol es legalabb a munkam egy reszet el tudom vegezni.

U.i.: Borzaszto merges vagyok a bonprixtöl rendeltem egy vagyonert ruhakat, kabatokat, cipöt stb meg szeptember 25.-en es meg mindig nem jött meg a csomag. Miert fizettem en egy vagyont? Nem februarba akarom a meleg ruhat a gyerekemnek hanem most! Jo eltelik nehany nap mig kivalogatjak a rendelesemet es kuldik de könyörgöm majd ket hete volt. Itt igen megy lefele a higyanyszal es jo lenne a meleg ruha es kabat. Nem viccböl rendeltem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése