2011. március 22., kedd

Fogorvosnal

Szombaton minden tovabbi problema nelkul megerkeztem az immaron Liszt Ference atnevezett Ferihegyre, hat mit tehetunk mit nem egyszer minden gyerek felnö a mi Ferinkböl is Ferenc lett. Egy ejszakat sikeresen ott töltöttunk a repteren az elsö vonatig ami Miskolcra vitt. Aztan szaladtak a napok. vasarnap pihi, aztan talalkozas növerem legujjabb "elete szerelmevel", meg lementunk eg közeli nagyaruhazba vettunk par babaruhat majd hazaballagtunk anyukammal, nagyon faradt voltam akkor mar több mint 24 oraja nem aludtam, terhesen ez meg meg farasztobb. Hetfön mentunk a josnöhöz hallotam par erdekes dolgot, jokat is rosszakat is. De jo volt a megerösites nehany kerdesben. Gomboccal kapcsolatban is tisztazodott par dolog. Kimentunk utanna Nyekladhazara is gyerekkorom szinhelyere. Jo volt magamhoz ölelni apamat, föleg a sötet joslat utan amit hallotam felöle, akarhogy is volt akarhogy is van akarmilyen volt is velem az apam azert szeretem, es tisztelem. Es megrazott azmit Eva mondott, es eddig minden bejött amit mondott. Es azt is tudtam es most meg jobban bebizonyosodott, hogy igen tenyleg ket babat vartam csak az egyik meghalt. Mikor volt az a nagyon erös nagyon fajo nagyon kinzo görcs, amikor mar majd ket honapja nem volt menszeszem es azt hittem belehalok a fajdalomba ugy belem hasitott, de se elötte se utanna nem volt. Akkor halt meg az en kicsi lanyom, es csak az en kicsi fiam maradt velem. Sajnalom es majd ha haza megyek gyujtok a pici lelkeert egy gyertyat.
Eljött aztan a kedd is mint a cim is sejteti mentem a fogaszatra idöpontot kerni, hogy nezzek meg a bölcsesseg fogamat mert valami hihetetlen undormany nött ki rajta, ami igencsak gennyzacskonak nezett ki, en csak ugy hivtam a ket kis kepzödmenyt hogy a "hereim" mivel ugy nezett ki a ket miniatur kepzödmeny, erre a dok behivott es mondtavan tiz perce menezi, alig nezett bele a szamba rögtön mondta huzas, nekem földe gyökeredzett a labam vagyis a gyökercskaram jokis  csapokat kezdett inditani a föld iranyaba. De gyorsan tul lettem rajta, nem is fajt annyira, a tavaly nyari dolog utan bösegesen tanultam az esetböl hogy nem szabad sokaig huzni egy beteg fog kezeleset, tul kell lenni rajta. A tanulopenzem egy jo kis egesz szervezetet iritalo gyulladas, es erös hajhullas. Mihelyt össze szedte magat a szerveztem Gomboc lett az ajandek :-) Meg kielvezem a meglevö utolso 7 napot es fejestugrok vissza a svedorszagi eletmbe :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése