2011. október 31., hétfő

Shamhain

Eltelt egy pogany ev. Ma van az ev utolso napja. Kulönleges nap ez a mai. Ezen a kulönleges napon a legvekonyabb az a fatyol ami a ket vilagot elvalasztja egymastol. Hivhatjuk masvilagnak, odaatnak, holtak orszganak. Vagy egy olyan vilagnak amit mi gyarlo emberi szemunk nem lathat.

Meg mindig az a velemenyem erröl az egesz cirkuszrol mint eddig, hogy nem most kell mu fajdalommal, allni a hideg kö felett, es nem most kell mar elmondani a szeretteinknek hogy mennyire szerettuk öket, es hogy mennyire hianyoznak, hogy mennyire banjuk hogy ugy viselkedtunk veluk ahogy... akkor kellet volna...


Örulök annak, hogy most nem a halottjaim között gyaszolom a lanyomat is. Hogy nem kuldtem az elszivogep karmai köze. Eletem legjobb döntese volt az anyasag. Szeretem imadom, ugy gondolom masabb, teljesebb ember lettem altala. Ugy velem nelkule ures es ertelmetlen lenne az eletem. Mert mit er a penz a hatalom, vagy akar mi mas ha nincs az a szeretet amit ettöl a  kicsiny lenytöl kapok.

Minden olvasot arra kerek ezen az ejszakan gyujtson meg egy gyertyat azokert akik mar nem lehetnek veluk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése