2011. április 3., vasárnap

Hála

Ugy döntöttem ujra elek a a vonzas törvenye lehetösegeivel amint mar egy korabbi bejegyzemben tettem halaval fogom kezdeni, mert az univerzum kegyes volt, es majdnem mindent megadott nekem amit kertem töle szerintem amiket nem kaptam meg azok is utban vannak csak meg nem erkeztek el hozzam. Önkentes tovabbkebzesem soran rajöttem hogy az összes magiaag vegsosoron a vonzason alapul csak mas es mas formaban közvetitjuk kivansagainkat. De ketsegkivul a vizualizalas a legkönnyebb es sokak szamara a leghatekonyabb modja a vonzas törvenyenek a hasznalatahoz. En szivesen hasznalom a gyertyamagiat kivansagaim megerösitesehez termeszetesen a vizualizacio mellet. Most ujabb adag segitsegre van szuksegem ugyhogy ujra kerem az univerzumot es az Istennöt segitse meg Wicca boszorkanyat celjai elereseben es most következzenek a hala percei.


Köszönöm:

- hogy elek letezek es ennek a csodalatos letnek lehetek a resze pont ebben az oly sok atmenettel jaro idöszakban
- hogy rendezettek az eletkörulmenyeim, minden nap van mit enni, van fedel a fejem felett, megvan minden konfortom es ha neha nehezen is ki tudom fizetni a szamlaimat
- hogy egeszseges vagyok es kepes lettem arra hogy megfoganjak es gyermeket varjak es atlephessek eletem harom szakasza közul a masodikba az anyasagba
-  hogy a babam eddig egeszseges es megmaradt mellettem
-  a csodalatos ferjemet es edesanyamat akik minden elethelyzetben melletem allnak
-  hogy anyagiakban mindig kijövunk ha nem is bövelkedunk
-  azt a gyönyöruseges idöszakot amit egyutt atelhettunk a ferjemmel
-  hogy ugy ahogy beszelem mar a nyelvet.
- boszorkany es spiritualis mivoltomat es köszönöm hogy utat kaptam a tovabbi fejlödesre.

Köszönöm azt tovabba hogy kepes vagyok almokat szöni es ezaltal teremteni. Jobba tenni masok es sajat magam eletet. Es meg köszönöm mindazt amit nap mint nap kapok, es amik hirtelen igy nem jutnak eszembe. De halas vagyok mindazert a masszaert ami az eletemet jelenti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése