2011. április 3., vasárnap

Kis csalamade

Az elözö igencsak elvont hangnemu bejegyzeseim utan következzek egy kis szivmelengetö feluditö igazi vegyes vagott savanyusag kepekkel. Nagyon latszik rajtam hogy mostanaban nagyon belemerultem ezoterikus tanulmanyaimban es most igazan indigokekben de legalabbis igencsak lilaban ragyoghat az auram :-) de ma csodas elmenyben volt reszem epp Raffael angyalrol a gyogyitas es gyogyulas es egeszseg angyalarol olvastam a gyertyamagia kapcsan es mintha csak itt lett volna velem kaptam egy hatalmas rugast hogy emeljem fel a fenekem es induljak neki setalni es hintazni kicsit. Meg parom is csodalkozott hogy ugy pattantam fel mint akit jol fenekbe csiptek :-) utanna annyira jol esett a vizualizacio es olyan melyen aludtam delutan hogy nem is igaz :-) De keszitettem par fenykepet is amit megosztok a vilaggal termeszetesen a kommentjeimmel egyetemben :-)


A tavasz elsö viraga 2011. 04. 03.-an :-)

Mar itt is eled a termeszet a fagyos napok utan

A hirdetes tartalma röviden a következö: ruhagyujtes a kelet-europai hajlektalanoknak es raszorultaknak, közvetelenul. Vajon ebböl lesz Magyarorszagon a Sved balas turi tartalma?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése