2011. április 5., kedd

Nehany kep

Tovabbra is nyakig bele vagyok merulve az ezoteriaba van is nehany dolog amit ugy döntöttem ki is probalok, es tervezem hogy par egyszerubb altalam gyakran hasznalt magiat leirok majd ide is. Most is ujholdkor csinaltam egy magiat, egyszeru gyertyamagia volt. Kertem az Istennöt segitsen nekem baratokat talani, es az eddigi baratsagaimat ismeretsegeimet megerösiteni.
Mar nagyon kinzo egyedul. Radasul Zanyawicca is haragszik ram es ugy erzem elveszitettem a baratsagat ami nagyon faj de meg nem szedtem magam annyira össze hogy irjak neki egy levelet hogy vedulis jobb lenne nem haragot tartani leven ö az egyetlen eddig igaznak hitt baratom, es nem akarom vegleg elveszteni öt. Igaza volt abban hogy mig Magyarorszagon voltam az alatt a 10 nap alatt magasrol pottyintottam a vilagra es minden dolgomra, es csak furödtem az anyai szeretetben es elveztem a kikapcsolodasom. De nem csak ez az egyetlen problema hanem meg a radio dolog is. Azon is eleg sok nezetelteresunk volt az utobbi idöben. En mindent megtettem es szerettem volna az elörejutast de az energiatartalekaim veszesen merultek.
Ehhez hozza jarult egy kis maganeleti vallsag is ami reszben a radiozasomnak tudhato be. Mert ugyebar ki ne fajlalna ha a parja fel ötkor hazaesne es 5-kor mar ul is le radiozni meg ha nem is ö van a musoron akkor is. Maskor ez az idö az amit vele töltenenek. rendes lakas es meleg etel helyett  egy etelhordos kaja varja es borzaszto rendetlenseg. Mindenki kiakadt volna. Csak az en ferjem miben masban mint hisztiben fejezte ki fajdalmat es nem tetszeset amire en is hisztivel reagaltam mert borzaszto energetikai es mindenfele hullamvölgyben voltam. Es a ram oly jellemzö depresszio is kezdett eluralkodni rajtam.
Egyszoval nagyon ram fert a pihenes es a kikapcsolodas es nem depresszioval fog telni ez a tavasz es nyar mint az elözöek. Vegre a sajat hangomra, ritmusomra, frekvenciamra talaltam egyensult tudok teremteni az eletem minden resze között. Es csodalatosnak elem meg ezt az idöt akarcsak az öszi/korateli idöszakot. Csak az egy ket problemat leszamitva. Testem is mintha ujulna, szepulne. Valamelyik este teljes hazi welness-t tartottam, kokuszrostbol font zuhanyzokesztyuval az egesz testemet leradiroztam amitöl a böröm babapuha lett es a narancsbör is visszahuzodott, az arcbörömet is leradiroztam majd tonikkal letisztitottam, gazdag apolo kremmel kenyesztettem, hajamat kokuszzsiros hajpakolassal tettem gyönyöruve, a furdes vegen pedig kakaovajas testapoloval zartam a programot. Ugy ereztem magam mint egy megtestesult istennö :-), es nem is tudom miota hanyagoltam a megannyi ekszeremet es bizsumat a dekor kozmetikumjaimat es most ujra felfedeztem öket, igy minden nap könnyu sminkkel örvendeztetem meg magam. Ma is egy ilyen nap volt, istennönek de legalabbis szabadnapos erdötundernek ereztem magam a lagy zöld felsöben a zöldes gyöngyhaz leheletkönnyu sminkemmel a leomlo hosszu hajammal. Fenykepezögepet ragadtam es megörökitettem a vegeredmenyt :-)


Wicca boszika


Szabadnapos erdötunder :-)


Az imadott borostyanjaimban



1 megjegyzés:

  1. Nincs bennem harag, Kicsi Wicca ... fájdalom van, gyász és mérhetetlen fáradtság. És ilyenkor tudod, mi a trükköm :) öböl, Tesók, kert. A tornácon pazar vetőmagos tasakok, s egy csomó minden már a földben. Egy kacsám már kotlik, egy másik fészekben pedig már gyűlnek a tojások.
    A nyúlfiak gyönyörűek, süt a nap és majd csak rendbe jövök.

    VálaszTörlés