2011. április 22., péntek

Hihetetlen valtozas

A gyogyulasom nem csak a lelkemben erzödött hanem a kulsömben is, mig depresszios voltam jopar kilot felszedtem pont igy husvet tajan mert ilyenkor hihetetlen olcso a kimerös edesseg, es en mint stressz es banatevö nem is tudtam es talan nem is akartam neki ellenallni es hatalmas mennyisegeket ettem meg belöle. Most meg mar ra sem nezek hiaba szeretem mert eszembe jut az a tömenytelen haj amit nekik köszönhettem, meg most terhesen is ugy hogy naponta növekszik a hasam csinosabbnak erzem magam mint anno. De talan a szavaimnal tanulsagosabbak es 1000 szonal is többet mondanak a kepek.

nem is tudom mit tudnek hozza fuzni, kb mint az ötven fele csoszogo alkoholista finnek a padon a szeszbolt elött, a nöisseg semmi jele, a leges leges legmelyebb idöszakban. De legalabb a geologuspark szeretö anyai ölen voltunk, bar akkoriban meg az sem segitett.

Egy fokkal jobban, egy kis magyarorszagi fodrasz kozmetikus latogatas utan egy fokkal nöiessebben. Rossz ranezni a kelteszta kepemre es meg az arcomra is ra van irva nincs valami rendben odabent.

Karacsonykor, az arcomrol eltuntek a termeszetllenes kelteszta vonasok kezdtem vissza kapni az arcom konturjat, kellemesen csinos lettem, bar a dietat amire a mai napig figyelek igen jo hatassal voltt ram. Bar nem elsösorban a szepseg vezerelt hanem az egeszseg nagy sötet felhökent lebegett a fejem felett a cukorbetegseg. Es vegre elhataroztam hogy egyszer önmagamra hallgatok es bator leszek es sötetre festettem a hajam. A ferjem szinte ujra belem szeretett, teljesen gyogyult lettem lelkileg es ez kulsöleg is latszott. Szerelmunk azota is tarto legszebb idöszakat eltuk ekkortajt fogant Lilike is.

Es most, szinte ragyogok meg mindig van rajtam felesleg de a terhesseg 5 honapja alatt laig 2 kilot hiztam, a bennem levö harmonia kivulre is sugarzik, ujra elökerult a sminkes ladika es finoman szinte mindig sminekelek ha megyek valahova hogy ami szep meg szebbe tegyem. Ja es nem kell a fenykepen felemelni a fejem termeszetellenes hulye arisztrokratikus kinezetet keltve hogy ne legyen tokam a kepeken :-)

Most hogy teljesen remekul es harmoniban vagyok es ahogy egyszeruen tarulnak elem a tavasz szepsegei hogy ugy erzem a tavasz összes viraga nekem es Lilinek nyilik ugy tunik egyre sötetebnek es sivarabbnak az az idöszak mikor csak bent ultem a negy fal között allando jelleggel es szinte fizikai fajdalmat jelentet barminemu kimozdulas. Most pedig azt varom mikor mehetek ki megint Åkeshovba, tegnap a Skansen is meses volt, es hogy mennyire elvezem a napi 2 km-es setat a sulihoz a reggeli orakban. Es hogy azert alszom mert faradt vagyok es nem azert hogy az almok soran egy masik valosagba vagy vilagba keruljek.
Vissza gondolva senkinek sem kivannam, ha legközelebb elkap hasonlo nem leszek rest es felkeresek egy szakembert es nem hagyom igy el magam soha soha többe. Mert a lanyomnak is szuksege van ram egy egeszsegem vidam es eleterös es elettel teli anyukara, aki fel van keszulve arra hogy gyermeke mellet atelje ujra sajat gyerekkorat, es igazi tarsa legyen a gyermekenek. Talan ezert kaptam az en kicsike lanyomat mert mar meggyogyltam, hiaba nem vedekeztunk addig sem. Ezert öt az Istennö ajandekanak tekintem azert mert jo uton jarok, es ezt kell követnem es mar lesz kiert harcolni lesz kiert felallni. Mert megertettem a regi mondast.

Nem az az igazi harcos aki sosem bukik el, hanem az aki elbukik ugyan de felall.

Es ugy erzem azzal hogy legyöztem a betegseget, elbuktam ugyan de kepes voltam felallni, es ezert vagyok igazi harcos.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése