2012. november 30., péntek

A blogrol

Teljesen at vagyok szellemulve a telefonos blogozastol hogy ez nekem hogy a cucujaba nem jutott az eszembe hamarabb... Pedig több mint egy eve vagyok okostelefon tulajdonos de meg csak most kezdem igazan kihasznalni. De nem erröl akartam irni. Hanem a blogrol meg ugy altalaban a blogokrol.
Több mint ket eve vsgyok blogtulajdonos, ez alatt az idö alatt olvashattatok eletem alakulasat. A hullamvölgyeket es a vidam pillanataimat. Erösen ereszhetö az enyhe bipolar depressziom is. De tanuja lehettetek kreativitasomnak, ötleteim terveim fellendulesenek vagy eppen bukasanak. A csaladom bövulesenenek is tanuja volt a naplo. Nem tudom mennyire tukrözi a szemelyisegemet ez blog de szerintem huen. Pedig ez a blog is  ugy jarhatott volna mint a hasonlok 90%-a vagyis meghalhatott volna mielött igazan elkezdöthetett volna. Persze wgy egy blogot olvasva az emberek fellelkesulnek, hogy hu ez baromi egyszeru, ezt en is meg tudom csinalni, aztan egy par bejegyzes utan kudarcba fullad az egesz oda a kitartas.
Engem anno Zanyawicca inspiralt a jonehany megkezdett blogja de mint irtam ezek is hasonlo sorsra jutottak mint a blogok többsege, vagyis sosem következett folytatas. Meg volt bennem egy olyan vagy hogy valahol az internetenpublikaljam a gondolataimat, irasaimat.de nagyon frusztralt hogy ezek megjelenese masok joindulatatol, lustasagatol vwgy az Istennö a tudoja milyetöl fuggjön. Igy bele vagtam a sajat oldalamba. A blog tunt a legcelszerubb megoldasnak, egy kenyelmes megoldast nyujtott, nem kellet weblapot szerkeszteni, dizajnolni, mert megmondom öszinten nem ertek az ilyesmihez. A blogger meg kellemes sablonokat es muködö rendszert kinalt szamomra. Meg szamomra a belsö ertek a tartalom volt fontos nem a desing.
Szeretem a blogot egy percig sem bantam meg hogy belefogtam. Mar most ertek szamomra hogy az emlekeimet a gondolataimat megörizte. De valodi erteket sok sok ev mulva fog jelenteni. Es lehet hogy nem is szamomra hanem a lanyom szamara. Hogy milyen is volt az anyja valojaban. Mik is voltak a valodi erzesei gondolatai. Gondoljunk csak bele milyen kincs megtalni a padlason egy reges regi naplot vagy eppen levelezeseket. Ugye ugye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése