2012. november 14., szerda

A tunderek uzenete

Tegnap nagyon ingerlekeny, es feszult voltam. Pattanasig feszultek az idegeim. Szivesen adnek magyarazatot a mikentre, vagy a hogyanra, de az egvilagon semmi szokatlan esemeny nem törtent ami kizökkentett volna a lelki bekemböl. Egyszeruen talan kiment a közrnyezetvaltozas pozitiv hatasa, az is közrejatszott hogy jo par napja nem lattam a kek eget, mert allandoan esik, kint csak sar es latyak van. Utalatos egy idö. Egesz nyaron ilyen volt. Fure mar nem is lehet menni, mer az esös nyar es ösz hatasara olyan gyökerzetet növesztett hogy gyakorlatilag egy ingovannya vastagodott, telve van vizzel mint egy hatalmas nagy szivacs, es aki ra mer mereszkedni bokaig sulyed benne. Na ebben imad hetergözni az en egy eves harom honapos lanykam, plusz meg a mindenhol jelenlevö ragacsos suru sarban. Utalom ezt az idöt, a hideggel semmi bajom szeretem a hideget, mikor ropog az ember talpa alatt a ho, a hoesesben setalni meg igazi gyönyöruseg. De ez az anglia idöjaras tömeny depresszio a javabol. A hangulatom kritikus romlasahoz talan az is közre jatszott, hogy allandoan takaritok, de mintha honapok hetek ota nem csinaltam volna semmit, a mosatlan edenyek tanyerok tornyosulnak, mindenutt hatalmas kupi van, a padlo allapotarol mar nem is merek szolni, ja es az agykeretunk leszakadt, most enciklopediakkal es svedorszag törtenelmevel van alatamasztva, hurra pont karacsony elött mikor mindenre van penze az embernek csak epp lakberendezre nem... A gyereknek meg nem mondhatom azt hogy agykeretet hozott a Jezuska. Egyszoval tele volt a fejem mindennel. Valahogy eszembe jutott a tunderkartyam, elö is vettem kivetettem 3 lapot, erdekes eredmeny jött ki, vegeredmenyeben az hogy a gyogyirt a termeszetben talalom meg, csak kernem kell es megadatik. Igy ma egy jo nagy setat tettunk ki a lovakhoz, tenyleg csillapodott a fejembe a dubörges, kisse lejebb ment a nyomas. Delutan meg jobb hireket kaptam, meginvitalt a ferjem egy mozizasra kikapcsolodas keppen. A Twilight Breaking Down part2-re nagyon varom. Közhelyes dolog de szeretem a filmet ahogy a könyvet is szerettem, erdekes es izgalmas kis szerelmi törtenet, igaz sok utaloja de nagyban pottyantok mindenki velemenyere. Neha kell az ember eletebe egy kis szerelmes emelyges :)
Köszönöm szepen draga tunderkeim a tanacsotokat tenyleg jot tett egy kiados seta a termeszetben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése