2012. november 4., vasárnap

Egy öszi nap

Tegnapelött kisse megkesve, masodikan gyujtottam egy gyertyat, par pillanatig elmelkedtem meditaltam feleltte megemlekezve azokrol akik mar nincsenek velunk. Többre sajnos nem jutott idöm mert mar huzogatva volt a nadragom szara, hogy menjunk furdeni. Nagyon fajo volt, hogy harom es fel het magyarorszagi tartozkodasom alatt sosem volt senkinek ideje hogy kijöjjön velem a temetöbe, egyedul meg nem vallaltam be a jo nehany kilometeres setat, pici gyerekkel, föleg mutet utan. Na mindegy ilyenek az emberek... Azt is megkaptam a növeremtöl hogy miert gyaszoltam olyan latvanyosan, miert sirtam annyira miert razott meg. Szerinte csak szimpadias megjatszas volt az egesz. Pedig a mai napig nincs olyan nap hogy ne gondolnek nagyira, almomban sokszor ujra gyerek vagyok es szaladgalok az udvaran es tudom hogy berohanhatok hozza egy ölelesre. Olyan ures es ertelmetlen volt nelkule az a haz, mostmar nem több nehany teglanal es cserepnel, ami igazan fontos volt benne mar reg nincs benne, az a meleg szeretet amit nagyim sugarzott bele. Erdekes almom volt pont Shamhainkor, eljött hozzam es megolelhettem, erös volt es fiatal, ahogy en emlekeztem ra nem öreg es beteg. De igy is mintha egy fuggönyön keresztul ölelt volna, ott volt velem Lili is, mondta hogy nincs sok ideje mennie kell.
Azt tarjak a keltak/wiccak hogy Shamhainkor a legvekonyabb az elöket es holtakat elvalaszto fal. Nem tudom hogy igy van-e vagy sem, de szeretnem azt hinni hogy igen. Es legalabb a falhoz oda simulhatok es atsughatom rajta hogy szeretlek.

A tegnapi nap borzalmasan telt, az idegeim pattanasig feszultek, raadasul az etel is odaegett igy föznöm kellet masikat, csak ugy vartam hogy vege legyen annak a napnak. Nagyon nehezen kezelem a stesszt, mind napi szinten mind a hirtelen jövöt. Ekkor borzaszto anyanak erzem magam, es elgondolkozok hogy nagyon nem anyanak teremtett az Istennö, aztan kisse lenyugszom es rajövök hogy imadom a gyerekemet. Valahogy mostanaban ketes erzesek keringenek bennem, annyira de annyira vagyom egy masodik gyerekre, annak ellenere hogy neha meg ezzel az egyetlenemmel is nehezen birok. De ez csak a lelkem titkos kivansaga, hiszen fogamzasgatlot szedek, meg anyagilag sem tudok megengedni meg egy gyerköcöt.
Sok tervem es elkepzelesem van a jövövel kapcsolatban es sokat is teszek erte tanulassal. De most lett egy dedelgetett almom, az hogy tetovalo legyek, elöször meg csak a tetovalasok erdekeltek, de ahogy bepillantottam abba a vilagba ahol keszulnek es ahogy keszulnek, es megismertem Malint, rajöttem hogy mennyire is tudnam ezt imadni, egy kezdöpakk körulbelul 8-900 korona körul van, a disznobört meg nem adjak olyan borzalmasan dragan. Talan egyszer belevagok.
Ma mar sokkal jobb hangulatban vagyok, valamicsket segitett ezen a Valeriana relax is. Mikor pannoniaban voltam lattam egy reklamot mondom veszteni valom nincs, lenyegeben csak egy kis gyogynöveny kivonat. Egyebkent keszultem a nehezebb stresszesebb napokra vettem meg Naturlandos nyugtato teakevereket is bar attol kicsit almos lesz az ember.
Összessebenen viszont most ugy ahogy egyben vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése