2013. március 11., hétfő

Mar pedig nekem tavasz van

Igen nem akar engedni a tel a szoritasabol, hiaba sut hetagra a nap meg mindig tartja magat a kemeny fagy, pedig emlekszem tavaly ilyenkor mar a tavaszi cipöben jartam egy szal bördzsekiben, most pedig igen csak össze kell magamon huzni a meleg kabatot.
De nehogy csak a rosszrol irjak elmeselem a velem törtent jo dolgokat is. Mar közel egy hete jarok gyakorlatra, egyszeruen imadom csinalni, nyugis nem stresszes az öregek is megszerettek. Nem erzem undoritonak vagy terhesnek inkabb ugy latom a dolgot hogy segitek az öregeknek meltosagban leelni eletuk alkonyat. A masik hogy megkaptuk a ruhakat amiket rendeltem, egy szuper kis korall szinu halasznadragot, ket 3\4-es cicanadragot, ez kulön jo story lett mert nekem a tacskonak normal hosszusagu lett, sebaj majd fejebb huzom kicsit. Meg vettem par felsöt is de az egyik nyanyas lett igy a kicsi kabattal egyutt visszakuldtem majd levasarolom az arukat. Lili ruhai is edesek lettek csupa csupa pisztacia fagyi szinu csoda ruhacskak polo, na meg persze kapott egy igazi vintage kockas ruhat, borzaszto edes benne. Csak mar jönne a joidö hogy ezeket a csodakat hordhatna. Ezenkivul kaptunk egyen balerinat, az öve viragos az enyem homokszinu.
Kishercegnöm gazdagodott meg egy igazi nagylanyos gyerekaggyal a kisagy helyett, amiben vegre hajlando is aludni, igy vegre nem sajgo tagokkal össze vissza rugdosva ebredek, kicsit atrendesesre kerult a nagyszoba is vegre egleges helyet kapott az irodam.
Amiröl meg nem szoltam a bennem lejatszodo lelki folyamatokat követtek a testi valtozasok is. Közel egy ruhameretet fogytam teljesen spontan modon, kilora nem tudom hiszen kidobtam a merleget kuzdöttem vele eppen eleget. A masik hogy vilagositom ki a hajamat egyenlöre szökitem, szivatom le a feketet, nem radikalis uton hanem kimeletesen lepesröl lepesre. De mar ott lapul a szekrenyben az ahitott szin ami az eperszöke fantazia nevet viseli de igazabol rokavörös ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése