2013. március 12., kedd

Visszatekintö: Pasik

Mint olyan sokmindenben a parvalasztasban is eleg vegletes voltam, mert hol az anyai ösztöneimet elöhozo kisfius, velejeig cuki pasikert bomlottam vagy a börkabatos hosszuhaju fenegyerekekert, az igazi szörös budöslabu ferfiakert. Nem lehet veletlen hisz halakkent magam is vegletes es furcsan kettös vagyok.
Ez a gondolat azert ötlött fel bennem mert egy gyerekkori szerelmemmel almodtam, persze ez amolyan igazi egyoldalu szerelem volt a masik nem viszonozta az erzeseimet. Akkoriban igazi kis cuki fiucska volt alacsony szöle telis tele apro szeplökkel, amolyan igazi vedelmezni valo tipus, nana hogy rohanni kezdtem reggel a facebookra lecsekkolni milyen pasi is lett belöle. Nana hogy olyan edes cukis kedves kisfiu maradt amilyen mindig is volt, vegignezve az idövonalat, cuki kiscicak, emelygös posztok, persze baratnö egy szal sem, mar mar azt hinne az ember hogy ebböl a szerencsetlenböl buzi lett, de a szilveszteri kepein ott virit egy csaj mellete. Nana hogy elönt a pulykamereg, igaz hogy mar több mint 10 eve volt, pontosabban 13 de akkor is elöbujt belölem a zöldszemu szörny, ha az enyem nem lehetett, ne legyen mase sem. Persze a mai rutinommal es tapasztalatommal ugy fel tudnam csipni hogy mire kettöt pislantana az alsonadragja mar a kezemben lenne.  De ma mar mas idök jarnak, ha netlantan az elmult 13 evben sikerult is volna megkaparintanom, egy evnel ugy sem tudtam volna tovabb huzni mellette mert megölt volna az unalom, es rövidesen vagytam volna a szörös budöslabu tipusra. dekulönben sok ex ebbe a tipusba tartozott, a legelsö pasim is pl az is inkabb gyerek volt mint ferfi, bar az elöbbinel sokkal kevesebb IQ-vel rendelkezett, mert legalabb Feri okos volt nem is kicsit, nagyon. Csaba talan azert is volt olyan vonzo hisz Feri felnött valtozata volt borzasztoan okos ertelmes, es megejtöen kisfius, de Adam is ebbe a cuki kateoriaba tartozott, meg Peti is aki borzasztoan össze törte a szivemet. A alkalmi, egy egy randis vagy felresikerult vadaszatokrol meg persze mar szot sem ejtek, minek ugy is elnyelte öket mar az idö örvenye.
Aztan ott voltak a ferfi allatok: Medve (uristen mar a kereszt nevere is alig emlekszem csak a beceneve es az a David Boreanaz szeru arca van elöttem ) Istvan ( igazi viszonzatlan szerelem, meg tudtam volna zabalni azert a hosszu szöke hajaert) Meg meg egy rakat nevenincsen randialanyok, szivesen ragoznam ezt a sort a vegtelensegig de amolyan erösen önbizalomtepazott nökent/lanykent altalaban csak messziröl rajongtam ezekert a ferfiallatokert bar szivesen elvesztem volna egy egynek a karjaiban.

A nagyonmenö hulyegyerekekert, a varosi gettogyerekekert sosem rajongtam, sem a nyalas szepfiukert, nem jött be nekem soha a macsos kivagyi figural, ezert joszerevel nem is szerettem diszkokba jarni, inkabb vagytam a fustös rocker kocsmakba, a fulled "bunbarlangokba" ahova viszont nem volt batorsgom egyedul bemenni. Fogtak a bekjok, amit mindenki ram akasztott, föleg az anyam bekjoi, hogy en vagyok a dugdosni valo csunya lany, akit nem engedunk sehova akinek nem adunk semmit, meg nemi zsebpenzt sem, amiböl titokban tombolhattam volna, meg persze ott voltak rajtam a megfelelni vagyas bekjoi is. Es valahogy ezekközött sorvadt Mesike.

Ha mar akkor is Freja lettem volna, az az egesz fuggetlen szemelyiseg, aki mar nem akar megfelelnnio mindenkinek, aki mindenki velemenyere teve elte volna az eletet.

Mit csinaltam volna maskepp a fiatal koromban? Mindent, többet szeretkeztem volna, jobban felfedeztem volna joban kibontakoztam volna a szexualitasomban, többet lazultam volna, es nyitott szivvel kellö önbizalommal vetettem volna bele magam a fustös rocker kocsmak vilagaba, en is tapostam volna a sarat a fesztivalokon, es elveztem volna a feriallatok rajongo tarsasagat.
Tettem volna anyam velemenyere, hogy mit gondoö vagy mit nem, nem akartam volna mindenaron megfelelni neki, es titokban kellet volna elni az eletemet, ezert Erika baratnömnek halas vagyok hogy segitett neha neha elöhozni belölem az aki valojaban voltam/vagyok persze anyam anno ugy velte hogy rossz hatassal van ram.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése