2013. március 29., péntek

Atok

Az elmult hetekben kaptam egy szep kis "szeretetcsomagot", azaz egy jo nagy negativ energia löketet. Nem tudom ki haragszik ram ennyire hogy igy elbanjon velem de nem kis energiat fektetett bele, az biztos.
Nem legböl kaptam az infot hogy atok ul rajtam de valahogy magamtol is sejtettem, ennyi rossz nem zudulhat egyszerre az ember nyakaba mint amennyit en kaptam az elmult honapban. Ezert is kerdeztem ra a josnömnel hogy tenyleg megatkoztak-e. Ö erre csak annyit irt, igen es hogy azonnali tisztitasra lenne szuksegem. Akar harom napra leutazok debrecenbe hogy levegyek es utaznek is vissza, mert amennyi anyagi es mindenfele karom szarmazott ahoz kepest nagyon csekely a repulöjegy összege.

Hogy mik is törtentek?
Kifogtam a vilag legkukacabb, legutalatosabb legroszabb indulatu gyakorlatvezetöjet, a negyhetes gyakorlat alatt haromban azt hallgattam hogy meg fog buktatni, hogy nem fog atengedni, Mar az iskolat is kereste hogy mit kezdjen velem, de hala a gondviselesnek az iskola nagyon megvedett, es jol letoltak a nöt. Hiszen semmi rosszat nem csinaltam, igaz hogy voltak nehezsegeim a nyelvel kapcsolatban mert olyan kifejezeseket hasznaltak, szakszavakat amiket nem ismertem, de 100%-osan probalkoztam behozni a hatranyomat. Mikor mar nem tudott velem mit kezdeni, a belemet is kidolgoztatta.
Bedöglött az autonk, kiment a kuplungja csak az alkatresz 4000 kr plusz meg a szerelesi dij. Nagyszeru, jövö honapban a kuszöböt fogjuk ragni annyira nem lesz penzunk. Raadasul az utolso masfel hetben gyalog vagy eppen biciklivel kellet bejarnom, nem volt sok köszönet a napi 10 km eröltetett menetben, ez plusz az allo munka megtette a hatasat, a bokaim sargadinnye meretuve dagadtak.
Vettunk egy tablagepet, de ugyan attol a bolttol mar interneten rendeltunk egy masikat, de azt vissza mondtuk. Erre mit ad isten elkuldtek nekunk a rendelest igy 1700 kr minuszba mentem a bankszamlamon, amire a bank volt olyan szives es rarakott rögtön 100 kr buntetest, igy -1800 kr keztem a honapot, a tanulopenzem majdnem teljes egeszeben elment szamlakra, es befizetesekre, 350 kr maradt egesz honapra, mondjuk beesett meg 1000 kr a gyes utoso napjaibol, de az egyenesen a spolosos konton vegezte autojavitas cimen, de igy sem lesz fenyes a következö honap.
A vaciuj tablagepemet meg a gyerekem az agya keretehez vagta igy egy gomja teljesen hasznalhatatlanna valt, egyebkent meg muködik de ki tudja meddig.
Ezenkivul anyaval is sikerult összeveszni, vagyis ö sertödött meg, pedig csak felreertelmezett, hogy nekem a szeretetere lett volna szuksegem nem igeretekre, es ebböl hatalmas botrany lett, szedelegtem az idegtöl, hisz ennyi szar mar a vilagon nem erhet közel ket het leforgasa alatt.

A lanyommal egyebkent is rossz viszonyom az elmult honapban meg rosszabbra fordult, nem tudom hogy mit rontottam el vele kapcsolatban közel sem szeret es ragaszkodik hozzam annyira amennyire szeretnem, egyeruen egy kiszolgalo szemelyetnek tekint, de töle vissza nagyon keveset kapok, a gyakorlat honapja alatt ha lehet meg jobban eltavolodott tölem, mikor meg jartak elem muszak vegen sirva fordult el tölem, es hallani   sem akart rola hogy a kezembe jöjjön, pedig nekem az elsö napokban majd megszakadt a szivem hogy nem lehetek vele.

Megegyszer leirom bar mar az elejen irtam, hogy nem tudom kinek a szandekaban allt ennyire bantani engem, ki akart ennyire de ennyire rosszat nekem. Anyagilag es erzelmileg is padlon vagyok. ma delutan mar zokogasban törtem ki. Ketsegbeesesemben irtam Evanak hogy mi a hotkoros "@#%&  lehet ez.

Remelem hamarosan vege lesz ennek mert idegileg es anyagilag is bele rokkanok, vegre felfele mutatott az eletem görbeje, viszonylag kiegyensulyozott volt a kapcsolatunk, csak Lilivel voltak gondjaim, anyagilag is kezdtem helyrerazodni. Iskolaba is jartam ami egeszen jol ment. De ugylatszik ezt valaki nagyon megirigyelte mindezt tölem :-(

Semmi mas nem kivanok a feladojanak csak azt hogy mindezt szepen kapja vissza amit nekem kivant es ami velem törtent, meg nem is wicca modra, mert a wicca szerint ha valaki rosszat tesz avgy art a masiknak haromszorosan kapja vissza. De ha ezek szerint gondolkozom az Istennö ovja azt aki ezt haromszorosan megkapja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése