2010. október 4., hétfő

Kiegeszites az indan nyarhoz

Ismerösöm megjegyezte hogy sok multbeli kapcsolatot emlitek fel, de felreertesek elkerulese erdekeben nem vagyok vissza egyik kapcsolatba sem mert mindnek volt oka hogy veget ertek, de miert a rosszra es a keserure emlekezzek vissza es miert ne a jora, a szepre. Es boszorkanykent szerintem a legfontosabb dolgok az emberi kapcsolatok, es szerintem minden kapcsolatnak volt szerepe abban hogy olyan lettem amilyen es abban hogy itt vagyok ahol vagyok, es az a ferjem aki. A növeremtöl hallottam hogy minden emberrel akivel az eletunkben kapcsolatunk van es akarmilyen is legyen az a kontaktus, lelek korunkban köttöttunk rola egy szerzödest hogy ugy alakuljon a karmank ahogy. Persze erdekel a tudomany is es a muveszet meg sokminden mas mert felettebb nyitott vagyok a vilagra. Es  annyit hogy ez a csodalatos indian nyar emlekezesre kesztet, merengesre gondolkodasra, es termeszetesen mely erzeseket is kelt bennem. Nem akarom huzni a szot csak ez egy kis szösszenet volt, csak nem akartam beleronditani az Indian nyar posztba. Es ha minden igaz este jön a tukörbübaj kis wicca szösszenet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése