2010. október 27., szerda

Ujra az iskolaban

Ujra visszatrek abba a remalomba, bar nincs nagy kedvem menni amit svedul tudok azt sem ott tanultam, de megfogadtam minden lehetöseget kihasznalok arra hogy  hogy gyakoroljam a nyelvet. Es ez is egy lehetöseg arra. Bar az SFI-t nem tartom egy rossz ötletnek, iskola svedböl bevandorloknak, csak a megvalositassal vannak problemak. Mert borzaszto rugalmatlanok, az iskolaban meg lehet fagyni telen, a termekben ragad az ember a koszhoz, es rossz minösegu olvashatatlan fenymasolatokat kap az ember. Es sok esetben a tanar kiejtese borzaszto rossz. A masik borzaszto dolog hogy egy B csoportba tettek be ami egy kezdö, de a nagy helyzet az hogy mikor felhaborodasomban otthagytam az egeszem akkor mar haladoba jartam, es azota eltelt fel ev... es több könyvet kitanultam a feladatokat vegig csinaltam, a cd-ket meghallgattam, meg sved magyar könyvet is beszereztem eleg borsos aron ( köszönöm neked draga Anyucikam ) Es ulök a csoportban egy amit  masok fel oraig kinlodnak azt lenyomom 10 perc alatt a tanarral szinte folyekonyan beszelek szep stockholmias kiejtessel. De nem tudok mit csinalni maradok  itt legalabb ezzel is tanulok, gyakorlok, es talan egyszer eljutok a C es D szinvonalig ami nekem kene. Hogy normalis emberi körulmenyek között tanulhassak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése