2010. október 26., kedd

The Secret - A titok ujratöltve

Miröl szol a Titok arrol hogy kivannunk kell es a kivansagunk teljesul. A gondolatainkkal meg kell teremtenunk azt amit szeretnek, mert aki teremt az materializal. Tehat ha erösen kivanunk valamit es folyamatosan ezt a frekveniat közvetitjuk ki magunkbol, az univerzum atrendezi önmagat hogy a kivansagunk teljesuljön. De ehez idö kell, az univerzum nem egy jotunder nem azonnal szallitja a kivansagunkat, es talan ez igy is van jol. Es en is kezdem magamon tapasztalni a valtozasokat, erzem halad az ugyem elöre. csak eleg turelmesnek kell lennem. Minden este azzal fekudutem le hogy erösen arra koncentraltam hogy beszelek svedul, egy ideje nagyon jol ertek svedul, tv-t nezek olvasok. De valahogy a beszed nem megy, regebben ugy altam hozza hogy sosem fogom tudni megtanulni ezt a nyelvet vagy eppen sosem tudok megszolalni ezen a nyelven. Es 2 hete elkepzeltem magam ahogy beszelek svedul, össze raktam a szavakat mondatokka, en is mondtam masok is beszeltek hozzam, de kapasbol valaszoltam is. Nem gondolkoztam rajta hogy hogyan fog ez menni csak gondoltam ra. Es mostansag egyre jobban bele vettem magam a sved dolgokba elhittem magamrol hogy igen ez megy en ezt tudom. Tegnap sovarogtam itt nagyokat hogy mennyi klassz wicca program van a magyar Kelta-Wicca Hagyomanyörzök Egyhazaban ( honlapjuk )es milyen jo hogy allamilag bejegyzett vallasi szervezet, felcsigazta a gondolatomat az hogy egy honapban egyszer egy teazoban tartanak wicca estet ahol a wiccarol beszelgetnek es, es van teli taboruk es miegymas. Es mit ad a draga Istennö ratalaltam a sved wiccakat összefogo honlapra De es mit latok minden honap elsö keddjen talalkozo van, egy sved wicca kavezoban, elöadasok beszelgetesek este 7 oratol. Oda meg vissza voltam a boldogsagtol. Mert az univerzum meghallgatta a mit kertem, mert azt kertem tudjam beszelni a nyelvet, de sanda hatso gondolatomban az is benne volt hogy jo lenne baratokat szerezni, mert öszinten szolva nincs egy sem. Olvastam coven-nekrol amelyek szivesen fogadnak uj tagokat. Es tessek itt a kulcs amelyre vartam.  Az összejöveteleken tudok mas emberekkel beszlni svedul, szerezhetek baratokat magamnak, es a Boszorkanybolt is elerhetö közelsegbe kerul mert a közönseget el tudom erni. Es ez csodalatos. Kerni kell es kapsz. Es lehet hogy nem jön azonnal, mert nem latjuk hogy a felszin muködnek a dolgok. Es vegtelenul boldog vagyok es ahogy a Titokban is mondtak a boldogsag az öröm a lekesedes a hajtoereje mindennek. Es az elsö lepes a hala volt. hogy pozitiv vissza csatolast adtam az univerzumnak. Mert mindennap haladt adtam sokmindenert. Es tenyleg igaz hogy a Titok megvaltoztatja az ember eletet. Es engem az univerzum azon keresztul vitte veghez a kereseimet ami a legközelebb al a lenyemhez a wiccan keresztul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése