2011. július 9., szombat

Gondolatok csak ugy össze vissza

Beleszerelmesedtem a Futrinka egyesulet  vizsla fajmentö csoportjanak honlapjaba, kisse könnyes szemmel olvasgattam a csodas felepuleseket, es meg csodasabb menteseket, hogy ezek az emberek mekkora erövel es kitartassal es nem kevesebb lelkesedessel szinte semmi penzböl probaljak ennek a csodalatos kutyafajtanak az egyedeit megmenteni. Szörnyulködtem azon hogy tudnak egyes emberek ilyeneket tenni ezekkel a remek okos, erzekeny vegtelenul emberi kutyakkal. Lattam vegtelenul lesovanyodottat es nagyon beteget. Emlekszem en is mennyit jartam az en draga Kornelommal az orvoshoz, oltasra, kesöbb a ruhessegevel ( a fö csavargo tacsko hazahozta valahonnan ) mad az öregseggel jaro csipöproblemakkal, de emlekszem hogy rohantam vele az orvoshoz mikor megakadt a torkan a csont es fulladozott nem akart jönni a porazon es csak huztam rangattam szegenyt, nehogy megfulladjon, es valahogy olyan szerncsesen rantottam meg hogy a csont nagy ivben repult kifele a torkabol, kesöbb az allatorvos megallapitotta hogy olcson meguszta a kalandot. A csont fel is serthette volna ugyanis a nyelöcsövet, vagy meg is fulladhatott volna. Es tudom ezek a kutyak mennyire szeretik a hasukat azert is volt szörnyu latni milyen sovanyra aszaltak öket a gazdaik. Kornel is ha beteg volt, nem volt jo passzban borzasztoan le tudott sovanyodni, de akkor elvittuk az orvoshoz egy vitaminkoktelert, es jo minösegu magas vitamintartalmu tappal kicsit felhizlaltuk hogy jobb kondiba legyen aztan kapta ujra a szokasos kosztot. De nagyon elhataroztam hogy a szukös anyagi helyzetemhez merten mindig fogok felretenni kicsit ennek az alapitvanynak, mert tudom jo helyre kerul a penz, es tudom ujabb es ujabb kutyusokat tudnak megmenteni altala. Es egyre erik bennem az elhatarozas hogyha a baba eleg nagy lesz en is beszerzek egy vizslat ide magunkhoz, mert azt akarom az en gyerekem is abban a csodaban reszesuljön hogy egy ilyen csodalatos kutyatesö mellet nöjön fel.
Az egyesulet blogja: http://vizslanaplo.blogspot.com/

A masik gondolatom a fizikai allapotom, nem akarok panaszkodni vagy reszletezni arra ott a babazo blog, de teny nehez igy a vege fele mar, mozogni kene de annyira nehezen veszem ra magamat. Erzem közel a szules, es hogy nem fogom kihuzni augusztus 25.-ig szerintem olyan 10.-e körul mar meglesz a gyerek, tul sok a gyanus jel, a figyelmeztetö tunet. Bar nagyon varom mar, mar nem is felek annyira a szulestöl. A masik gondolatom a költözes, szerencsere megkaptam a tamogatast a kötözeshez es az elsö havi lakberemet is kifizettek, igaz egy kicsit kesön, mert mi mar befizettuk, kiböjtöltuk valahogy, de igy legalabb a az augusztusi lakber is el van intezve, a költözesi penzt meg az elmaradt szamlak rendezesre hasznaltuk, költözködni valonk nincs nagyon, ami itt van cuccunk azt valahogy at tudjuk költözteni teher auto nelkul is, meg egyebkent is egy kikukazott matracert, egy rozzant tv-ert es egy meg rozzantabb iroasztalert miert fizessunk ki 1800 koronat! Meg ez a lakas is megmarad szoval, annyira felesleges mindent elcipelni hogy nagyon. Szerencsere beepitett gardrob szekreny es konyhaszekreny van erröl mar nem nekunk kell gondoskodni. Asztalt meg egy tv-t talaltunk a pincenkben, valoszinuleg az elözö lako hagyateka lehetett, a babaszoba es a haloszoba berendezeset pedig anyukam segitsegevel rendezni tudjuk, a többi meg mad szepen lassan meglesz.

Ugy nez ki a letelepedesi engedelyt is meg fogom kapni, mert az eddigiekkel ellentetben nem az elutasito hatarozatot kaptam meg hanem az egesz csaladfamat kikerdeztek vagyis azt hogyha nekem megadjak a letelepedesit hany embert hozhatok a nyakukra, de mivel nekem csak egy anyam, egy apam es egy szal növerem van nem vagyok az a veszedelmes fajta. Nem egy egesz falunyi embert akarok Svedorszagra szabaditani, maximum a növeremet a kisfiaval, de meg az is nagyon vizonytalan. De a lenyeg az hogyha megkapnam a letelepedesi engedelyt akkor nagyban rendezödne az anyagi helyzetem is es sokkal nagyobb lehetösegeim lennenek. De ez meg a jövö zeneje eljen a pesszimizmus hogy utanna lehessen minek örulni :-)

A sokadik gondolat az hogy, nagyon is muködik a titok, bar neha nagyon meg kell fogalmazni tenyleg telesen pontosan hogy mit akar az ember, mert ugyebar kertem uj szep lakast meg a szules elött es lön kaptam, es a boszorkanybolt is kezd körvonalazodni, bar nem ilyen formaban terveztem. Mivel az uj lakas a varos vegen van es a legközelebbi bolt 5 km-re van töle es o par ember lakik a környekunkön ugy gondoltuk nyitunk ott egy boltocskat, amolyan kis vegyesboltot, postaszolgalattal egybekötve, es ennek egy leanyvallalata lenne egy online boszorkanykellekeket arulo bolt. Ugyhogy vegul is meg is valosul meg nem is. De mindezt majd csak kb masfel ev mulva mert addig tart a gyes. De remek lehetöseg mert a gyerekemmel is tudok lenni es megelhetesem is lenne. A nyitashoz meg kapok tamogatast a munkanelkuli központtol. Es ha minden jol megy akkor ide hoznam ki dolgozni a növeremet, lakast meg talal a lakoparkunkban :-)

Vegul de nem utolso sorban pedig a lakasunk, berendezkedve nemileg Danne baratunk lakasabol es abbol amiket mi cipeltunk oda :-)

A pincebe talt asztal, összecsukhato igy pont kenyelmes ide

Az agyunk, Dannetol kunyeraltunk egy matracot :-) meg a tv tarto szek is az öve :-)

Robert kis feszke a gepet mi hoztuk minden mas Danneje :-P

Mitha csak nyaralason lennenk, szinten haverol valo berensezes :-)

feszkunk közelebbröl, az egy het itt alvas rendbe rakta a csontozatunkat :-)

vegul a burajat vesztett csillar a kisszobaba, de legalabb mar van itt is vilagitas :P

2 megjegyzés:

  1. így is otthonos, meghittséget sugall...

    VálaszTörlés
  2. köszi hogy igy gondolod! Az egesz lakasnak van egy borzaszto klassz kisugarzasa, egyszeruen jo benne lenni, mar az elsö perctöl otthon erzi magat benne az ember :-) de ha belakjuk akkor tenyleg igazan otthonos lesz, a picike mar ide lesz hazahozva :-)

    VálaszTörlés