2011. július 9., szombat

Olvasas es borzaszto közlekenyseg

Ugy erzem csucson vagyok, tele vagyok gondolatokkal, amik celtalanul es összefoghatatlanul keringenek a fejembe. Es ugy erzem ki kell adnom magambol, ahogy a blogon is latszik nagyon bipolar ember vagyok, van ugy hogy dölnek belölem a szavak es borzaszto közlekeny vagyok, maskor pedig szegyenlem magam milyen regen is nem irtam mar egy sort sem..., es meg veletlenul sem jut egy jo gondolat az eszembe amiröl irhatnek. Most ujra csucson pörgös idöszakomat elem. Ugy de ugy beszelgetnek, de nincs kivel... :-( ezert anyukamat gyötröm a skype-on es probalok mindenkit ravenni egy jo kis beszelgetesre. Ez nem mindig sikerul. De ilyen az elet, az elmult napokban felhivtam nenjemet is telefonon, borzasztoan örult nekem, vegre valaki akit nem farasztottam le :-) De itt a blog is, vegul is ezt is azert hoztam letre hogyha rajtam van a szofosas es borzaszto közölhetnek akkor valahova le tudjam vezetni :-)
Olvasasrol is irtam a cimben, tegnap vegeztem Zanyawicca Atjarok cimu könyvevel, annyira jo volt, szeretem a  stilusat, ugy erzem sokmindent tanulhatok töle, most pedig a Napvihart olvasom, az is egy nagyszeru alkotasa es abba is bele lehet nagyon merulni, szinte benne elni. Annyira jo elmeny nekem, kicsit eltereli a gondolataimat a melegröl es varadossag nyugeiröl. Mindig mondtam es gondoltam az a jo iro akinek a muvet ketszer is el tudod olvasni elvezettel, es igy vagyok Zanyawicca alkotasaival is. Egyszeruen fantasztikusak, bar tudom mi fog bennuk törtenni megis elvezettel varom az esemenyeket a mozzanatokat. Sok mindent tanultam Zanyatol, nöiesseget, meltosagot, es meg annyi de annyi mindent ami egy nöt növe tesz. Reszben a beszelgeteseink altal reszben a muvei altal.
Rajöttem nekem is annyi de annyi apro szokasom van ami növe tesz. Ilyen peldaul a jellegzetes illat amit az ember szeret es hasznal es ragaszkodik hozza egy idö utan annyira a sajatava lesz hogy szinte el sem tudja magat nelkule kepzelni. Es ehhez az illathoz ragaszkodik szinte mindenben, az öblitötöl, a szappanig, a tusfurdötöl a samponig . Mig Zanyanal ez az illat a jazmin, az nalam a tej es mez illata, a boltok polcain szinte mindig van belöle, talaltam tusfurdöt sampon, öblitöt szappant balzsamot testapolot habfurdöt es meg sorolhatnam mennyi mindent ebben a jellegzetes illatban ami edeskes szinte mar mar babas, de megis hatarozott es nöies. Egyszeruen imadom. Ha mast hasznalok akkor szinte idegennek erzem. Es persze a szepsegapolas is nagyon fontos nem szeretem a tulzasba vitt dolgokat, egy leheletnyi arckrem, egy kis frissitö tonik, arclemoso, leheletnyi smink es persze nalam az elengedhetetlen hosszu csillogo puha haj. Szelid lagy illatu parfum ami nöiesseget ad, es persze a tej es mez illatu dezodor. Apro dolgok ezek de mar annyira hozzam tartoznak. Es nem penz kerdese hanem odafigyelese es egy kis következetessege, mert idöt kell ra szannunk mire megtalaljuk mondjuk a sajat illatunkat. De ha minden egye van akkor viszont elkepesztö a hatas, egy jellegzetes csak rank jellemzö aura. Ami nem eröltetett es nem mesterseges. Es nem feltetelnul kerul sokba... Nekem is borzaszto keves penzem van, de megvannak a helyek es praktikak honnan szerezzem be a kedvenc dolgaimat. Bar most nehany dolgot elhagyagoltam pl a meleg es az izzadas miatt a napi arckremezest es testapolozast, es a hafestest. Egyszeruen nem jutott penzem festekre es ugy gondoltam a babamnak sem tesz jot ha olyan erös vegyszerekkel bombazom mint a festek. Ugyhogy szules elött meg megejtem, hisz soha annyi fenykep nem fog keszulni rolam mint amennyit a babaval leszek fenykepezve.

Csak ennyi volt az esti kibökni valom :-) talan holnap eszembe jut meg ujabb remsegesen fontos közölnivalo :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése