2011. július 21., csütörtök

Ujra a nagy faluban

Meg elenken el bennem az emlek az uj otthonunkrol, es ahogy egyre jobban magunkeva tesszuk ugy egyre jobban tud hianyozni is. Annyi aprosag teszi mar igazan otthonossa. Regebben nagyon szenvedtem a jo kenyelmes agy utan a földön matracon, most meg forditva van. A hely varazsa fogva tart es nem enged. De ugy latom a dolog kölcsönös, hiszen Robert is egyre jobban kedveli, most is mikor vasaroltunk ezt azt mindent gyutögetett befele hogy ez is kell az uj lakasba meg az is kell az uj lakasba. Lassan ide mar kajat sem veszunk mert mind kell az uj lakasba :-) pedig amennyire nem akart menni annyira megszerette ö is, de szerintem ez Dannenak is köszönhetö, hisz en is boldog lennek egy olyan helyen ahol tölem par meternyire lakik a legjobb baratom.
 



A tunderkerti vasutallomas

Ilyen erdöben jartam kicsit feltem hogy eltevede de vegul megusztam a kalandot

Majdnem fekete golyaorrok egy kerdben kulönlegesn megkapo latvanyt nyujtottak

A szekreny melyen talalt eldugodt csepegtetö, nem sokat vacilaltunk es felfurtuk :-) azota remekul funkcional

Az en habos elvezetem igazi SPA elmeny a zuhany utan :-)

Tunderkert belvasrosa, megkapo volt a hidrol a lecsungö viragaradat kar hogy a fenykep nem adja vissza mindezt

Igazi hatalmas nagy 9 honapos pocival

Valami hazai...

Magmentes görögdinnye reklamaron Magyarorszagrol :-)

De jo par dolog törtent velunk itt Stockholmban is, voltunk ultrahangon, a baba teljesen egeszseges gyönyöru mar 2690 g a tömege majd 20 dekaval több mint amivel en szulettem, az vizsgalaton megerösitettek hogy lanyunk lesz, mostmar el merem hinni, mert mar nem tudta hova dugni a dugnivalojat. De hihetetlen volt latni hogy mennyit fejlödött a közel 16-17 het alatt. Mar teljesen kesz kis emberpalanta. Mar varom nagyon a következö teliholdat ami az en babacskamat hozhatja.  Majd el feletettem megjött a hiper szuper modern gyerkulesunk is, ami viszont önmagaba is dögnehez nem hogy meg a gyerekkel. Mar csak a butoroknak kell megerkezni es minden meglesz. Hala az Istennönek es a felbolond Rosemarie-nek egesz baratsagos aron.

Az en hatalmas babaforma kicsi lanyom, jo volt ujra latni


Vegre kezd mulni a depresszioszerusegem is, mondjuk sokat dolgozok is erte. De ugy erzem boldog vagyok, oly sok megprobaltatas utan nagyon, teljes szivvel es lelekkel varom az uj csaladtag erkezeset es a vegleges költözest. Ma delutan pedig var ram a Harry Potter utolso resze 3D-ben, mondjuk maga a film is erdekel, de az uj 3D-s mozielmeny is mert ilyenben meg nem volt reszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése