2011. július 24., vasárnap

Olyan szep es valtozatos ez a vilag

Kicsit szegyeltem hogy annyira racsodalkoztam arra a parocskara akik itt setaltak a környekunkön, de annyira megkapoak voltak, es annyira raebresztettek arra hogy ez a vilag mennyire szines es valtozatos, es nem csak fekete van es feher hanem megannyi szin es arnyalat. Persze arra is radöbbentem mennyire ertelmetlen, brutalis es elmaradott dolog a rasszizmus. Igaz en is sokszor megitelem az embereket, de inkabb viselkedesuk, cselekveseik es nem utolso sorban hozzam valo hozzaallasuk alapjan. Kultura,vallas, börszin, öltözködes alapjan mar sokkal kevesbe itelem meg az embereket. Mas kulturak pedig egyenesen izgatnak, erdekel az ismeretlen, az elterö.
A parocska akikröl mindez eszembe jutott az pedig a következö volt. A fiucska eredeti sved, magas tejfölszöke, tejfeher böru, a lanyocska pedig igazi arab teliver, hosszu fekete csillogo hajjal, kecses testtel, markans de szep közelkeleti vonasokkal, es öleltek csokoltak egymast boldogan. Olyan megkapoak es szepek voltak le sem tudtam venni roluk venni a szememet. Mar szegyeltem magam hogy annyira feltunöen bamulok. Pedig nem rosszindulatbol tettem. Csak racsodalkoztam hogy mennyire csodalatos ez a vilag, es mennyire csodalatos hely lenne ha mindenki ugy gondolkozna mint ök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése