2011. július 17., vasárnap

Tünderkertben

Ujra itt vagyunk az uj lakasban. nagyon vartam mar az idejövetelt, azt sem bantam hogy az utolso penzem rament a vonatjegyre. Pedig most mindenunk van csak epp penzunk nincs. Jo szar helyzet de mit csinaljak vele, az elet mar csak ilyen. De valahogy az isteni gondviseles mindig ugy hozza hogy pont annyi legyen amennyi kell de egy fillerrel sem több.
Babacskam ugy gondolta ilyesztget meg parszor, hagy varjam nagy lelkesen a jöttett, de eddig mindig csak teves riasztasok voltak, es egyre közeledik az elsö kiirt idöpont, alig ket het. A masodik meg meg 6 het, szeritem az igazsag valahol kettö között van. Szerintem a következö telihold lesz a jövetel idöpontja. De ne babazzak mar ennyit, arra ott a babazo, nem tehetek rola az agyam mar teljesen atkapcsolt babavaro uzemmodra, mar neha magamnak is faraszto vagyok ezzel.
A tunderkerti lakast lassan belakuk igaz nem sok cuccunk van benne, de lakasbol kezd otthonna valni, mar Robert is kezdi otthon erezni magat benne, ha bekerulnek a butorok es vegre emberi körulmenyek között hajthatjuk alomra a fejunket es a babacskanak is meglesz minden akkor mar vegkepp alomi lesz. Rengeteg idöt töltök almodozassal mar az internet csodaja reven összealmodtam az IKEA-bol az összes szoba berendezeset. Most megprobalok bebutorozkodasi tamogatast kunyeralni abbol siman be tudnam az alomi környezetet rendezni. Összesen a mostani 5000-res berendezkedesen kivul meg 10.000 korona lenne ami itteni penzben merve semmi. De nekem meg is rengeteg. Mindenki azt gondolja hogy kulföldön az ember csak jol elhet hogy itt minden csak a gazdagsagrol szol. Hat mit mondjak en nem ugy veszem eszre, de nem is vagyok a legtalpraesettebb fajta :-) Remelem megkapom a tamogatast es akkor vissza tudnam anyunak a segitseget fizetni es meg tudnam venni a maradekot is. De szep az almodozas, es ezzel is teremtek hogy minden nap megnezem a honlapon a kivalasztott dolgokat es elkepzelem milyen is lenne ha mar itt allna. Pedig a lakas meg igy a maga uressegeben is otthonos es imadom, Mar nagyon varom a babacskat hogy vegleg ideköltözhessunk. es talan jön hozzam majd a növerem is, es nem fogom erezni ezt a fene nagy maganyt, bar a babacskatol is ezt varom hogy enyhitsen a kinzo egyedulleten. Mert ugyebar itt a ferjem es szeretem imadom, de sajnos tarsasagi leny vagyok es legfökeppen a csaladomra szuksegem van. Ezert is beszelek naphosszat az anyammal, mert annyira kinzo a hianya. Meg a növerem is hianyzik mikor eppen olyanja van hogy nem tagyal senkivel. Aki nem fogad el ilyennek azt csak sajnalni tudom mert nem ert meg vagy nem is szeret igazan.
Ugy erzem kicsit kezd megint eluralkodni rajtam a depis fazis de megprobalom tulelni. Gondolni sem akarok Stockholmra arra hogy az inzulin miatt megint basztatni fognak. Szeretnem mar vegre a babamat magamhoz öleleni es csak imado tularado forro szerelemmel szeretni. Es nem gondolni erre a cirkuszra ami most megy a terhesseg utolso honapjaban.
Tehat erö kitartas, es bekesseg :-)

1 megjegyzés:

  1. Most nincs olyanom,h nem beszélek senkivel csak tudod nekem is ott a Marci meg a háztartás de jövök megyek és néha szólok hozzád is:)

    VálaszTörlés