2011. augusztus 12., péntek

Azert itt vagyok meg

Oknyomozos ripotom utan nem nagyon irogattam semmit. Ide... bezzeg a babazoba kerul minden nap egy uj bejegyzes :-D ugy latszik a hormonok elöntöttek az agyamat es masra nem tudok koncentralni csak a gyerekre, jobban mondva a kijövetelere. Szerintem ennyit az apjan kivul nem vartam senkire... latszik egy csaladbol valok. Megvaratnak rendesen mind a ketten.
Ajjaj megörulök minden hangualtingadozast, minden valtozast minden apro kis jelet annak veszek hogy szulni fogunk, de telnek es mulnak a napok es semmi nem törtenik :-(, pedig mar 2x is megmasztam egy kepzeletbeli 10 emeletes hazat, vagyis 5x felmasztam a mi kis 2 emeltkenket. De akkor is jöööööööööööööjööööööön mar vagy megörulök... jött mar hidegfront, el is ment..., aztan ma meg telihold van es a gyerek meg mindig sehol... :-(
Vigyazz vilag mert egy hisztis szörnyeteg vagyok aki mar igencsak szulni akar :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése