2011. augusztus 29., hétfő

Hazajöttunk

Augusztus 25.-e fel egy ota mar 2 test vagyunk. Gyönyöru szepen beavatkozasok, gyorsitas es fajdalomcsillapitas nelkul "elvaltunk" egymastol Lili babaval. De majd erröl kesöbb ez magaban is meger egy posztot.
Par nap korhazi tartozkodas utan, vegre valahara hazamehettunk, eleg stresszes nap volt, az aksi nem akart muködni a kocsiban, leven igy nem akart beindulni, a gyerekorvos meg Roberttel akart beszelni, nem baj megoldottuk, telfonon, kihangositoval. Azon a par napon nem volt velunk bent ejszakara csak nappalra . Feltem is az elsö egyutt töltött ejszakatol hogy mi lesz, vajon bemutatkozik-e a valodi kis siro bögö masina vagy az eddig mutatott jo oldalat fogja.
Szerencsere kellemesen csalodtam mind az apjaba mind a bababa, az apja neha turelmesebb mint en magam, a baba meg csak egy esti kis nyuglödesen kivul nem produkalt nagyobbat, de cserebe majdnem vegig aludta az ejszakat, csak egy bejulos gyors szopi volt es igy este 11-töl aludtunk reggel fel hatig. Szoval nem panaszkodhatom, nagyon jo gyerekem van.
A korhazbol egyböl ide jöttunk, Vällingbyben meg egy orat sem maradtunk, nem tudom oda valahogy nem is tudnam az en Tunderkiralynömet elkepzelni, ellenben itt annyira bekes annyira meghitt es jo, hogy nem is tudom szavakba önteni. Ahogy a Xeni mondta a Tunderkert hazavarta kiralynöjet. Meg megerkezesunk utan nem sokkal is tudtunkra adta a hely udvözletet, egy gyönyöru erös kettös szivarvany formajaban.
Nem tudom miert de ez a szulöseg, mintha erre teremtettek volna, a testem könnyen szult, hamar regeneralodtam is, mondhatni engem teljesen elkerult a gyermekagy, szinte beavatkozasok nelkul törtent a dolog, csak a gatmetszest leszamitva, de az akkora megkönnyebbules volt nekem hogy hihetetlen, feltem hogy hetekig fogok labadozni, nagy fajdalmaim lesznek a szules utan. Ezert is kertem edesanyamat hogy jöjjön nemsokkal az unokaja szuletese utan. De szerencsere nem igy lett, elvezem hogy nem kell azt a 12 kilo pluszt cipelnem ami lement rolam a szules soran ( Schubert Norbi ezt csinald utannam 12 ora alatt 12 kilo :D ) anyum meg elvezni fogja hogy felhötlenul unokazhat.
A melleim sem fajnak, nem sebesedtek ki, pedig a lanyom ejjel nappal cicin lenne ha tehetne. Szules utani depresszio is messziröl elkerul, de ebben annak is szerepe lehet hogy szules utan hagytak minket összebujni es harom napig en egy pongyolaban, a baba egy pelenkaban börkontaktusban voltunk.
A masik ami meg erdekes hogy ugy bele vagyok lendulve a dolgokba mintha csak egesz eletemben ezt csinaltam volna es nem ujszulött babam lenne, az elsö pelenkazasanal is aktiv voltam egy kettö tisztaba tettem azota egyedul csinaltam mindent, remekul megy a szoptatas is, bar ebben az ugyesen szopo kislanyom is sokat segit. Szoval es tettel nekem nagyon tavoli kepek azok mikor egy nö az elsö idöszakot neheznek nevezi, bar össze teszem a ket kezem es imadkozom az Istennöhöz a halammal hogy ez igy van :-)
Bar idöm nincs sok ez a bejegyzes is lassan egy napja keszul :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése