2011. augusztus 21., vasárnap

Tovabbra is varakozas

Jo volt nagyon a Tunderkertbe nagyon jo volt hogy le tudtunk menni, pedig legutobb ugy bucsuztunk el a haztol hogy ide mar mi csak babaval jövunk. De sikerult autot venni igy mikor mar mindketten a falat kapartuk es erösen negyfal szindromank volt ugy döntöttunk neki indulunk. Nem volt hiabavalo, az Ikeaba is eljutottunk vettunk egy rakat dolgot mindent amit kellet es amit nem azt is :-) igaz az agy es a keretje kimaradt meg a kanape de azon kivul minden mast vettunk az összes babas dolgot, ejjeli szekrenyt karnisokat, fuszertarto polcot, egy nagyon vagany könyvespolcot amiböl meg többet is be fogok szerezni :-) hogy a imadott könyveinknek legyen helye :-), jaj fel sem tudom sorolni meg mi mindent, rengeteg aprosagot ami a hetköznapokba kell :-) A penztarnal remegtem es mondtam Robertnek hogy 3000 koronanal allitsa le a penztarost, nem volt szukseg ra 2300 koronabol cakkom pakkom megvolt az egesz. Buszkek voltunk magunkra milyen ugyesek voltunk :-), az összelegozas utan faradtan mosolyogtunk egymasra hogy mindenunk vagy a kukabol vagy az ikeabol van.
A masik nagy dolog hogy megvan az a gyönyöru tömörfa agykeret is, mar csak matracot kell bele vennunk :-)
Megfogadtam ha egyszer keszenleszunk a belakassal akkor lefenykepezek mindent hogy miket is kukaztunk össze hogy milyen varat epitettunk masok szemeteböl :-)
De meg minding nincs babank, almomba sem gondoltam volna hogy nekunk meg augusztus 21.-en meg egyben leszunk. De ami kesik nem mulik, azt szoktak mondani gyerek bent repulö fent meg nem maradt :-), ugyhogy a turelem gyereket terem :-) mondtam neki hogy apadon kivul senkire nem vartam meg ennyit :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése