2011. augusztus 3., szerda

A megigert kepek

Nem voltam rest sokat kattintgattam ahogy Zanyanak megigertem. Olyan sok kep van hogy kategoriakba rendezem igy minden vilagos lesz :-)

A környekunk es az en buszkesegem a haztartasi gepeim



A varos a maga szepsegeben




























 Az allataink, Danne ket cicaja akikre par napig vigyaztunk es az egyik berepult pillango








 Es vegul nehany aprosag

Az en szep kis boszorkanyoltaram a szellem alaku sotartoval :-)

Egy tunderkerti vacsora

es az en retro babakocsim :-)









2 megjegyzés:

  1. Igazad volt, tényleg Tündérkert! :) Ahogy nézegettem, hirtelen kedvem támadt költözni :)
    Egyébként mi az az izé a mikro tetején?
    A retró babakocsiról pazar emlékeim vannak. Mindhárom magzatom ugyanabban - a pont ilyen, csak piros - babakocsiban töltötte élete kezdeti hónapjait.
    Egyszer Ambrust, úgy március táján kiraktam az udvarra "levegőzni" ebben a piros retró babakocsiban. Jól be volt öltöztetve kezes-lábasban, stanicliban, sapka-sál-pléd, plusz a babakocsi is le volt "hegesztve".
    Viszont marhára fújt és szél és marhára hordta a homokot.
    A gyerek szép csendben levegőzött.
    Nemtom, mennyi idő múlva mentem megnézni, mitől ez a nagy-nagy csend .. ?
    Nos, az én elsőszülött magzatomat vastagon behordta homokkal a szél ...... Jajjj! :)
    Csak az orrlyukai voltak szabadon.
    Álltam rendkívül hülyén, h akkor most micsináljak? Porszívózzam le a gyereket? Seperjem le róla a vastag homokréteget? Vagy vegyem ki, ahogy van és rázzam le róla a homokot? :)
    Már nem emlékszem, hogy oldottam meg, csak a kép maradt meg bennem velőtrázóan, ahogy nem látszik a magzat, csak a vastag homok és az orrocskáinak a lika :):):):):)

    VálaszTörlés
  2. Kerlek szepen az a fenyposta adapternek latszo, urkorszaki talamany, az egy kenyerpirito, meg itthonrol bövulni fog a park egy gyumölcscentrifugaval es egy jo kis hagyomanyos habveröberendezessel es egy elektromos grillezövel. A habverö azert jo mert akarhogy is ezek a csodamasinak egyik sem veri fel olyan jol a piskotahoz a tojast mint a kis habveröszerkezet :-)
    Ehez a kocsihoz is van ilyen lehegesztö dolog csak en levettem rola hogy a pokrocot es a betetet be tudjam tenni :-) de tenyleg eleg vicces latvany lehetett a pici gyerköc homokkal beteritve, en tuti panikba estem volna hogy most mit csinaljak vele mivel nem fokozom meg jobban az amugy is rossz helyzetet :-)
    Bizony bizony gyönyöru hely ez a tunderket, imadom is nagyon hogy annyira elhetö es ember közeli, es a termeszet szinte körulölel bennunket, nem tudjuk hol vegzödunk mi es hol kezdödik a vadon.

    VálaszTörlés