2011. augusztus 6., szombat

Tul egy nehez napon

Ma valami szörnyu napom volt, kezdödött egy szörnyu ejszakaval mert a gyerekem valahogy modszeresen rugdosta a gyomromat, es minden egyes rugasa reven a szamat es a torkomat elöntötte a tömeny gyomorsav, a vege az lett hogy a wc csesze elött terdelve okadtam a gyomorsavat, majd egy kis aloevera itallal gyogyitottam kimart nyelöcsövemet es gyomromat. De ket ejszakai pisilest leszamitva, es ezt a kalandot, vegig aludtam 12 orat. Aztan reggel nem sokkal ebredes utan elkezdötött a cirkusz, növerem nekem allt hogy nem segitek a kijutasaban eleget, hogy nem tudok neki lakast szerezni, stb stb. Mondtam neki hogy nem olyan egyszeruek a dolgok mint ahogy elkepzeli. Erre mondta hogy itt marad nekunk a stockholmi lakas. Igen amire robertnek szuksege van a pszichologusa miatt meg ahogy az elözmenyek mutattak neha jo ha kicsit kulön vagyunk par napra, mikor mar nagyon egymas agyara megyunk. Nem tudtam megmagyarazni hogy nem csak ez a fontos ebben a lakasban hanem az is hogy nem a mienk, mi is csak szivessegböl kaptuk meg egy ismerösunktöl, akkor hogy hozhatnank bele barkit is. Stockholmban meg amugy egesz Svedorszagban hirhedten nehez lakast szerezni, föleg mindenfele papirok nelkul. Nekunk is tortura volt szerezni lakast, es ugy is csak ugy hogy egyik ismerösunk kezesseget valalt ertunk, azonkivul Danne pedig garancia kent jött el hozzank. Robertnek BAR listaja van en pasig ugymond csak segelyen elek amire nem lehet lakast adni. De vegul is szivessegböl megkaptuk egy jo 400 koronaval megfejelve a havidijat. Növeremnek pedig minden felmutathato jövedelem es papirok nelkul szinte pedig lehetetlen vallalkozas lenne elsökezböl lakast szerezni. A masik pedig a papir ugy, nem tudnek nekik sem letelepedesit sem szemelyi szamot nyujtani, ami nelkul pedig olyan mintha nem is letznenek Svedorszagban föleg szemelyi szam nelkul. Azt kerik az orvosnal, a munkanelkuli központban, az iskolaban az allashirdetesen. Szinte nincs olyan hely ahol nem az lenne az elsö amit kernenek. A sokadik akadaly pedig a munka kerdese, mert akar mennyire ugy tunik otthonrol hogy itt kolbaszbol fonjak a keritest. Pedig nem ugy van. Könnyu elkepzelni ugy a dolgokat hogy az ember fix munkahelyre jön, ilyen olyan közvetitök altal akik lakasrol is gondoskodnak. De ez az ut teljesen mas mint az amikor az ember elni akar itt es nem csak vendegmunkaskodni. En ket evig folyamatosan kerestem a munkat több szaz helyre beadtam a jelentkezesemet de sok helyen meg arra sem meltattak hogy valaszoljanak. A masik hogy sokszor hivatkozik a gyerekre, hogy autista es ö ezzel kapni fog majd tamogatast, letelepedesit stb. De sajnos nem biztathatom ezzel sem, mert leukemias es mas sulyos beteg gyerekeket is visszakuldenek a szulöhazajaba papirok hijan, ezzel van tele az ujsag, a tv.
Nekem pedig most nincs lehetösegem anyagilag arra hogy tamogassam, mert igy is penge elen tancolunk. Az en kartyamon 3 korona van Roberten -60 es legközelebb penzt 18.-an kapunk addig ki kell tartanunk. Valoszinuleg melyseges szegyenemre ismet anyukam segitsegere szorulok hogy legyen mit ennunk. Nem tudom hol az alagut vege hogy egyaltalan lesz-e feny a vegen vagy egy ujabb alagutba rohanunk bele. Mert hiaba kaptam meg a lakbertamogatast, nem jutottunk elöbbre. Felek a holnaptol felek hogy mi lesz. Bar pengelen tancolva mindig kihuztuk valahogy. Imadkozom az Istennöhöz ezek utan is sikeruljön. Csak kerem arra is hogy neha kimeljen meg a növerem vadabbnal vadabb ötleteitöl es adjon neki turelmet, mert ha munkam lesz vagy ha össze jönne a kisbolt akkor mar tudnam segiteni, de igy hogy meg en magam is tuleles tancot jarok nehez nagyon. Munkat szereni az ö neveben pedig egyenesen lehetetlen vallalkozas.
Ma ez a veszekedes nagyon kihatott az egesz napomra, a cukrom is felszaladt 11-re aztan leeset 4,7-re azt hittem elajulok, setalni mentem megnyugvast keresve, meg a templomba is bevetödtem ahol egy nagyszeru elmenyben volt reszem, egy fiatal srac jatszott valami csodalatosan orgonan. De nem egyhazi darabokat, hanem olyasmint mint az Operahaz fantomjanak a dalai keverve egy kis Nightwish fele szinfonikus ritmusos metallal. Csak metal es minden mas nagyzenekari kiseret nelkul. Engem nagyon meghatott. Meg a templomban is sirtam annyira ki voltam idegileg. Hogy a fejemhez vagtak hogy mekkora szivtelen dög vagyok. Meg anyumnak is sirtam skype-on nem akartam a bennem tombolo iszonyatos feszultseget Robertre arasztani, szegenyke igy is annyit kapott mar töle, miert pont ö lett volna megint a villamharitom, meg anya egyebkent is sokkal jobban tud kezelni, nem all nekem sertödötten visszaveszekedni mint a ferjem. Egy ujabb veszekedes pedig nem hianyzott se nekem se senkinek. De a nap javara legyen irva hogy talaltunk ma a kukaban egy kisagyat, halasan fordultam az Istennö fele, hogy ujabb dologgal segitett ki minket. De a kukazasom meger egy kulön posztot is majd ha kicsit jobb paszban leszek majd irok erröl is. Par gondolat mar a Babazoban elhangzott erröl a temarol :-)
Viszont kicsit könnyebbult a lelkiismeretem mert, potoltam a regota tornyosulo hianyossagomat az ezoterikus temakörben, keszen vagyok az egesz horoszkoppal. Mar csak a Tarott suli ul a nyakamon. De ahoz tenyleg nem volt meg lelki eröm... meg abban nem keves szellemi munkam van benne, elkenni meg nem akarom. Ugyhogy gyujtöm a szellemi eröm a folytatashoz :-)

Ime a nagy zsakmany a kisagy a kukabol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése