2011. december 13., kedd

Zumba, ami megvaltoztat

Nem alltam anno neki nagy eszmekkel a fogyokurahoz, nem vezerelt sem a szerelem, sem a pasi fogas, sem valami fele rendezveny. Csak az, hogy negyven kilot le kell adnom hogy a BMI ertekem normalis legyen es ne fenyegessen a cukorbetegseg. De ez is egyfajta ködös tavoli dolog volt. Az elsö par nap nehez volt mikor berendszereztem az eletem es nem kis eszegeteekböl nassolgatasokbol alljon egy napom. Tudomasul kellet vennem nem vagyok mar terhes hogy elegjen a plusz kaloria.
Mozgasra nem nagyon volt lehetösegem maximum setara. de ugyebar az nem tul sok minden, közelebe se er egy intenziv edzesnek.
Aztan minden megvaltozott, megkaptam karacsonyi ajandeknak a wii jatekkonzukunkhoz a Zumba fittness 2. mit ne mondjak megvaltozott töle az eletem. Nagyszeruen erzem magam sokkal energikusabb vagyok, es eszre sem veszem hogy tornazok, inkabb olyan mintha egy jo kis buliban lennek es tancolnek. Ami meglepö volt szamomra hogy abszolut nem gyötör a farkasehseg, teljesen normalisan es egeszegesen eszem, Meg magam is megleptem, hogy mennyire beosztom a ragcsamat. Es ami regen egy 10 perc alatt eltunt az most sokaig eltart, napokig hetegig, berem egy egy falattal.
Ami viszont a legcsodalatosabb az a nö aki vissza nez a tukörböl, mar nem egy undorito hajtömeg, hanem egy csinos es formas gömbölyded nö. Buszke vagyok magamra, es mindezt 2 het alatt. Mar hiszek a reklamjuknak hogy 15-30 kilokat fogytak töle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése