2011. december 1., csütörtök

Kicsit jobban

Ugy gondoltam veget vetek borzaszto önsajnalatomnak es urra leszek a depressziv hangulatomon, nem hagyom, hogy maga alá gyurjön erösebb vagyok en annal. Meg persze a csodalatos csaladomnak is szuksege van ram. Ugyhogy fel a fejjel.
Delutan zumbaztam egy jot meg a p..rol is csurgott a viz. De a latin ritmusok nagyon jo kedvre deritettek. Aztan megneztem egy rakalapnyi Showderklub-ot hat mit ne mondjak nagy adag jokedv volt hatalmas dozisokban. A vegen mar fajt a hasam a sok röhögöstöl. Estere olyan jo hangulatba kerultem mint mar regen nem. Ezt követte egy jo kis kiados alvas nem szegyenlem mondani 10.-ig aludtunk Lilikevel. Mert önagysaga hajnal hatkor atkereckedett a kisagybol. Mostanaban nagy szokasa, hogy bujik. Igy összebujva aludtunk delelöttig. Mit ne mondjak isteni volt.
A munkakedvem is visszatert tele vagyok ujabb es ujabb ötletekkel.
Furcsa almom volt, egy reg nem latott barattal almodtam, lassan mar egy eve nem hallottam felöle, es most borzasztoan belem vagott a hianya. De sajnos ilyen az elet nem tudok vele mit tenni. De nem is agyalok rajta nem hagyom hogy barmi is elvegye a jpkedvemet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése