2011. november 22., kedd

Könyvkiadas

Nagy faba vagtam a fejszemet, ugy döntöttem kiadatom a Beltane-t, a google fordito segitsegevel ki tudom javitani az ekezeteket bar ez borzaszto nagy melo, nem tagadom, es nemileg a szovegen is valtoztattam itt ott, tenyleg olyami ez az iras mint a draga kö csiszolas, van kezdetben egy kavics amiböl vegul dragakö lesz.
Kicsit ma buveszkedtem a photoshoppal összehoztam ket boritotervet, nem fogok kidobni az ablakon hatezret, hogy nehany idetlen kepbböl kivalasszam a nekem teteszöt es hogy rairjak a nevem es a könyv cimet. Mondom talan en sem vagyok annyira analfabeta ugyhogy csinaltam ket vazlatot is. Bar egy delutanomba telt es teptem a hajam, veszkedtem eleget a fotobolttal. talan ezzel kisse anyagi jellegu problemaim is enyhulni fognak.
 Szeretnem kikerni a velemenyteket kedves olvasoim hogy melyik a jobb terv, nagyon szuksegem lenne ra...
Mar csak 5000 forintot kell kicsengetnem a szerkesztesert :S de meg mindig olcsobb mint az eddigi összes ajanlat amit kaptam, na de munkara fel igy nem lesz mit kiadni :)

Ez kezdetben tetszett, de igy keszen nagyon Stephani Mayer Twilight saga-janak boritoira emlekeztet, koppintani meg nem akarok

Ez egy a kep nagy kedvencem bar itt a felirat nem ervenyesul, probaltam minden fele szinnel egy sem passzolt igazan...







 

2 megjegyzés:

  1. Mindig meg tudsz lepni, Kicsi-Wicca :)
    Nem tudom, miért gondolod, h a második borítóterven nem érvényesül a felirat???? szerintem nagyon jó!
    hol adatod ki a könyvet? Áruld el a titkot, kérlek, hisz tudod, számos opusom várja, h megjelenjen ...
    Pusssz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szepen probaltam babaralni a photoshoppal es egesz jol sikertult, most nagy meloban vagyok javitok megint csak most az ekezeteket, kezd mar igazan utösse valni a Beltane :)
    http://konyvaruhaz.info/ itt lehet ingyen publikalni e-book formatumban a könyveket de igeny szerint nyomtatnak is. Elvileg ingyenesen, de a szerkesztest a cimlapot a szerzönek maganak kell elvegezni, de lehet ezeket kerni is, termeszetesen dijazas elleneben. Ezt azet hoztak letre hogy teheteseges de anyagi nehezsegekkel küzdö iroknak lehetöseget adjon.
    http://hvg.hu/Tudomany/20111110_online_konyvkiado
    A hvg ezt irta roluk.
    Ugy erzem szamomra is nagy lehetöseg.

    VálaszTörlés