2011. november 18., péntek

Paranormalis eset 1.

Ez a történet kb 15 éves koromban történt! Már elõtte is furcsa dolgok történtek a házunkban de ezekrõl mesélhetnék még nagyon nagyon sokat! 
Én egy észak magyarországi községben élek és a házunkat is a szüleim építették úgyhogy nem lehettek elõzõ lakói. Elõre lejegyzem hogy én is és a nõvérem is médiumi képességekkel bírunk.
De visszakanyarodva a történetre: ez a dolog egy csendes nyári délutánon történt. A házban mosogattam miközben iszonyatos csörömpölést hallotam, mintha hatalams üvegtábla tört volna össze, Megilyedtem mert a szüleim épp a kertben lévõ üvegházban dolgoztak és azt hittem ott történt balaset de nem történt semmi. Ki akaram menni az udvarra amikor látom hogy a szélcsengõm darabokban van a teraszon és az udvarban egymástól nagyon nagyon messzire. De ez még nem lett volna olyan nagy dolog de viszont ami utánna történt az iszonyatosan félemetes volt.
A teraszról teljesen magától a falról ember magasságban vizelet kezdett folyni két pontból is. A kutyáin nyûszítettek és csak ugatták a teraszt azt a bizolyos pontot énzve és nem mertek feljönni a teraszra és macskám is veszedelmesen fújt és felborzolta magát mintha valami felé támadt volna. Ami ezután következet az még borzalmasabb volt, bementem a házba mert iszonyatosan féltem és azobám ajtajában hideget éreztem. Nyári hõségeben! És valaki megrántotta a karomat és a vállamat ki futottam az elõszobába ami nem messze van a szobámtól és hallotam hogy egy kisérteties férfi hang a nevemet kiabálta. Utánna reszkedtem és alig mertem bemenni a házba de a szüleim megvígasztaltak hogy ami ott volt már biztos el ment! a délurán folyamán összeszedtem a szélcsengettyû darabjait és érdekes módon egyetlen darabja sem volt meg teljesen. ( kerámia szélcsengõ volt halacska és vizicsikó formájú darabokból) megvizsgáltam a bõr függesztõjét és érdekes módon nem szagadva volt hanem el volt vágva határozott éles vágással. Még sokáig megvolt a szélcsengõm daradjai de végig paranormális jelenségek történtekk körülöttem ha egyedül voltam vagy csak a nõvéremmel! Miután kidobtam a szélcsendõ maradványait megyszüntek a jelenségek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése