2011. november 18., péntek

Paranormalis esetek 3.

"Amikor megérkeztem ebbe a házba, éreztem valamit, ismered az érzést, mintha figyelnének. Napos napunk volt, én és a szüleim a házban voltunk, amit újonnan vettek. Régi ház volt (1929-es), és tudtam, mielõtt beléptem a házba, hogy valami vagy talán valaki volt itt. A felsõ emeletek közül kettõt bedeszkáztak, mert az emberek, akik ott éltek, túl idõsek voltak, hogy felmenjenek. Apám rámnézett, és azt mondta: "Stéfanie, add a kezed, eltüntetjük azokat a deszkákat az második és harmadik emeletrõl. "Ez az", válaszoltam, de belül azt gondoltam: "a francba"
Hónapok múltak el, de az érzés, hogy figyelnek, megmaradt. Egy kicsit féltem. Az elsõ alkalom, amikor megmutatta magát, azt a nagynénémnek és nekem tette. Akkor történt, amikor egyedül voltam otthon, a konyhában, felhívtam Nancy nénémet, és megkérdeztem, nem tudna-e átjönni, mert nem szerettem egyedül lenni. Nancy néni mondta, hogy átjön, és nemsokára ott lesz. Letettem a telefont, és vártam. 10 perccel azután érkezett meg hogy felhívtam. Leültünk, és elkezdtünk beszélgetni. A Tv be volt kapcsolva, de nagyon le volt halkítva (hockey-meccs). Késõbb a második emeleten hirtelen egy babasírást hallottunk, tudtuk, hogy mi vagyunk az egyetlenek a házban, egymásra néztünk, és megkérdeztük egymástól: "Te is hallottad?"
Másodszor ismét egyedül voltam otthon, a szobámban, este tíz is elmúlt. Feküdtem az ágyamban, kezeimmel a takaró alattam, és mélyen aludtam. Meglepetten felébredtem a hideg hõmérséklet miatt a szobámban, utána kezeket éreztem magamon. Õrület, valami megérintett, hideg volt, puha.
Harmadszor is egyedül voltam otthon, a Farkas címû filmet néztem, és egy tál levest ettem. Mikor végeztem, a tálat letettem a konyhában a mosogatóba. De a tál egy másik mosogatóba került át. Megpróbáltam mindkettõt elmosni, és nem vettem észre, hogy van valami mögöttem. Mikor kirázott a hideg ott, ahol álltam, hirtelen megfordultam és megláttam egy árnyék tekintetét, talán egy emberi alak, eltûnt, ahogy megfordultam.
Richard-nak neveztem el, most a barátom, néha beszélek vele, elmondom neki a titkaim. Talán azt mondod, hogy nem igaz a történet, de tudom mit láttam, és mit éreztem
HISZED, VAGY NEM?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése